مجلس دهم،مجلس یازدهم،دولت دوازدهم،اقتصادبازرگانی،حسینعلی شهریاری
X
تاریخ انتشار: شنبه 24 خرداد 1399 - 01:28
کد خبر: 10025
عملکرد دولت دوازدهم و مجلس دهم ناامیدکننده بود/هیچ سیاستی در رابطه با نرمش قهرمانانه با آمریکا مطرح نیست
گفت‌وگوی اختصاصی:
 

عملکرد دولت دوازدهم و مجلس دهم ناامیدکننده بود/هیچ سیاستی در رابطه با نرمش قهرمانانه با آمریکا مطرح نیست

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عملکرد مجلس دهم و دولت دوازدهم ناامیدکننده بود که وقوع همین اتفاق موجب شد تا مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم کم باشد.در شرایط‌کنونی هیچ سیاستی در رابطه با نرمش قهرمانانه با آمریکا مطرح نیست.
نظر سنجی: Article Rating

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، با اشاره به اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده است گفت: متاسفانه عملکرد مجلس دهم و دولت دوازدهم طوری بود که باعث ناامیدی مردم شد و مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم به 50 درصد هم نرسید.

وی افزود: این باید درس عبرتی هم برای مجلس یازدهم و هم دولت بعدی باشد که به خواسته‌های مردم توجه کنند و در جهت رفع مشکلات مردم اقدام کنند. این مساله باعث خواهد شد که مجلس یازدهم حداکثر تلاش و توان خود را به کار ببرد که باعث رضایت‌مندی مردم شود.

شهریاری با اشاره به دوره ریاست دکتر لاریجانی بر مجلس هشتم، نهم و دهم گفت: دوره ریاست ایشان را می‌توان به زمان‌های مختلف تقسیم‌بندی  کرد؛ گاهی تحریم‌ها زیاد بود و بعضی وقت‌ها هم اختلافاتی بین دولت و مجلس بود. آقای دکتر لاریجانی به‌عنوان یک سیاست‌مدار می‌تواند در مقاطع مختلف، تصمیمات مورد نظر خودش را بگیرد. این موضوع فقط به عهده دکتر لاریجانی نبود و مسئولان کلان کشور هم در زمان‌های مختلف با توجه به شرایط کشور و سیاست‌های خارجی، تصمیمات خاصی را می‌گرفتند که شاید یکی از آن‌ها واگذاری تصمیم‌گیری به سران سه قوه بود که این امر موجب شد که از اقتدار و موقعیتی که مجلس داشت کاسته شود. آقای دکتر لاریجانی هم باید به نوعی مدیریت می‌کردند و کاری انجام می‌دادند که چالشی به‌وجود نیاید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید‌کرد: بهارستان‌نشین‌ها از عملکرد دکتر ظریف در رابطه با سیاست خارجی راضی نیستند. گاهی موضع‌گیری‌هایی که ایشان در قبال مسائل مختلف می‌گیرند از موضع اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیست. ملت انتظار دارند با توجه به دشمنی‌های استکبار جهانی، موضع‌گیری‌ها در شأن و تراز انقلاب اسلامی باشد اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و دلیل آن سیاست لبخند و کدخدامنشی دولت است و عامل آن فقط شخص دکتر ظریف نیست بلکه دکتر روحانی هم همین تفکر را دارند.

وی افزود: نرمش قهرمانانه که مقام معظم رهبری فرمودند، به‌طور‌قطع در مواقع ضروری اتفاق می‌افتد ولی سیاست کلی نظام همین موضع‌گیری‌ها در برابر استکبار جهانی و عدم مذاکره است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند. نرمش قهرمانانه در برابر آمریکا نبود بلکه در برابر اروپایی بود که به نوعی مزدور آمریکا بود و بر‌خلاف وعده‌هایی که داد، عمل کرد. به‌ نظر من در برابر آمریکا هیچ سیاستی در رابطه با نرمش قهرمانانه مطرح نیست.

شهریاری تصریح‌کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 می‌تواند سنگ‌ محک خوبی برای پی‌بردن به عیار ائتلاف موجود در بین اصولگرایان مجلس یازدهم باشد و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد هرچند این موضوع بستگی به اتفاقات یک سال باقی‌مانده به انتخابات دارد. 

انتهای‌پیام/

 

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • عملکرد دولت دوازدهم و مجلس دهم ناامیدکننده بود/هیچ سیاستی در رابطه با نرمش قهرمانانه با آمریکا مطرح نیست
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت