X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 02 دی 1399 - 09:33
کد خبر: 12208
برگزاری مراسم افتتاح پروژه های راه آهن در هفته حمل و نقل به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان
 

برگزاری مراسم افتتاح پروژه های راه آهن در هفته حمل و نقل به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان

مراسم افتتاح پروژه های راه آهن در ساختمان شهدای راه آهن با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن و جمعی از مدیران راه آهن برگزار شد و خبرنگاران برای رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق ویدیو کنفرانس حضور داشتند.
نظر سنجی: Article Rating

 به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم و هم زمان با هفته حمل و نقل، ۸۹ پروژه ریلی به ارزش ۲۷۷میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: خانواده بزرگ حمل‌و‌نقل در وزارت راه و شهرسازی، یک خانواده حداقل پنج میلیون نفری را شامل می شود که سهم بزرگی را در کیفیت زندگی مردم و فراهم کردن زیرساخت‌های حمل‌ونقل و وسائل آن ایفا می‌کنند.

محمد اسلامی ادامه داد: این تلاش‌ها و کوشش‌ها به جامعه امید را منتقل می‌کنند که با تحرک بیشتر و افزایش کارآمدی حوزه‌های حمل‌ونقل، با رعایت الزامات استاندارد و ایمنی آن‌ها، مردم ما روز به روز از این برکات و اقدامات بهره‌مند خواهند شد.

وی با یادآوری از‌ این که راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران شعاری را با عنوان "مسیر ایران روی ریل به سوی آینده" انتخاب کرده است، افزود: اکنون این شعار به یک فرهنگ سازمانی در راه آهن تبدیل شده است و تمامی کارکنان راه‌آهن در سراسر کشور از درجا زدن خداحافظی کرده و همگی این اراده را دارند که به صورت یکپارچه و متحد بتوانند مسیر رشد راه‌آهن را در کشور فراهم کنند و به اهداف تعریف شده دست یابند.

وزیر راه تاکید کرد: ما نیازمند توسعه شبکه ریلی و بهره مند کردن کشور از قطارهای پرسرعت هستیم. امروز در دنیا همه کشورها به سمت قطارهای پرسرعت حرکت کرده‌اند و ما نیز نباید کوتاهی و غفلت داشته باشیم و ضرورت دارد تا به تکنولوژی روز و برتر دنیا برسیم. این یک نیاز برای کشور است و ضرورت دارد تا تلاش ما به این سمت معطوف شود.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • برگزاری مراسم افتتاح پروژه های راه آهن در هفته حمل و نقل به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت