X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 10 اردیبهشت 1398 - 02:31
کد خبر: 1223
عرضه شکر تازه به بازار طی روزهای آینده
 

عرضه شکر تازه به بازار طی روزهای آینده

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: خوشخبتانه با فروکش آب در خوزستان برداشت مزارع نیشکر آغاز و همینطوردو کارخانه تصفیه شکر نیز آماده تصفیه شکر خام است بنابراین امروز یا فردا محصول تازه وارد بازار مصرف می شود.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازرگانی (سنا) به‌نقل از اقتصادآنلاین، محمد مهدی راسخ در مصاحبه با رادیو افزود: زمان برداشت نیشکر قبل از سال بود که به دلیل بارندگی ها واحدهای نیشکری موفق به برداشت محصول خود نشدند چرا که برای برداشت نیشکر باید زمین خشک باشد تا دستگاه ها بتوانند محصول را برداشت کنند.

وی همچنین اظهارداشت: پس از عید نیز باوقوع سیل در خوزستان از مجموع هفت واحد نیشکری پنج واحد بطور کامل به زیر آب رفت.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: پیش بینی می شد امسال کشور با کمبودشکر مواجه شودچرا که میزان تولید شکر به دلیل خشکسالی سال گذشته کمی دچار کاهش شده بود.

وی در ادامه افزود: بطورکلی با توجه به کمبودهای که بود شرکت بازرگانی دولتی وارد عمل شد و مقداری شکر وارد کرد.

راسخ اظهارداشت: جدا از بازرگانی دولتی به شرکت های خصوصی هم برای واردات شکر مجوز صادر شده واین شرکت هادر حال واردات شکر هستندبنابراین مردم نگران کمبود شکر نباشد و به مقدار نیاز واقعی خود خرید کنند.

وی گفت: تصمیم شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز معطوف به اینکه عمده شکر استحصالی کارخانجات نیشکری از طریق فروشگاه های زنجیره ای، شرکت های تعاونی مصرف و اتحادیه های صنفی با قیمت مصوب در سطح کشور توزیع شود تا در ماه رمضان مردم بابت شکر مشکل خاصی نداشته باشند.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزود: خوشخبتانه با فروکش آب در خوزستان برداشت مزارع نیشکر آغاز و همینطوردو کارخانه تصفیه شکر نیز آماده تصفیه شکر خام است بنابراین امروز یا فردا محصول تازه وارد بازار مصرف می شود.

 

انتهای پیام/ 

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • عرضه شکر تازه به بازار طی روزهای آینده
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت