X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 28 تیر 1401 - 12:24
کد خبر: 18290
علت ترافیک سنگین شب گذشته در تهران چه بود؟
 

علت ترافیک سنگین شب گذشته در تهران چه بود؟

روز گذشته همزمان با عید سعید غدیر خم، جشن میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر از چهارراه ولیعصر (عج) تا پارک وی برگزار شد.
نظر سنجی: Article Rating

 به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ رئیس شورای شهر تهران میزان استقبال شهروندان از میهمانی ۱۰کیلومتری عید غدیر را بسیار زیاد دانست و گفت: اگر پیش از این مسئولان برگزارکننده توصیه‌ها را اعلام می‌کردند شاید کمتر دچار چنین ترافیکی می‌شدیم.

مهدی چمران پیش از آغاز هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جشن میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر از چهارراه ولیعصر (عج) تا پارک وی گفت: روز گذشته مراسمی ارزنده و قابل توجه برگزار شد. پیش‌بینی می‌شد در فرایند برگزاری چنین مراسمی مشکلات ترافیکی روی دهد. البته اگر پیش از این مسئولان برگزار کننده توصیه‌ها را اعلام می‌کردند شاید کمتر دچار چنین ترافیکی می‌شدیم، اما به هر ترتیب اکثر خانواده‌ها تمایل داشتند با وسایل شخصی به محل مراسم بیایند و به تبع این موضوع شاهد چنین ترافیکی می‌بودیم.

وی ادامه‌داد: قاعدتا ظرفیت شهرداری تهران در حوزه اتوبوس، تاکسی و مترو در چنین ایامی پاسخگو نخواهد بود. میزان استقبال برای این مراسم از سوی شهروندان بسیار زیاد بود، اما به هر ترتیب می‌توانستیم از بار ترافیک کم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص شهردار منطقه ۱۵ در ارتباط با جان باختن یک کودک در حاشیه بزرگراه و آزاد شدن شهردار این منطقه گفت: روز گذشته شهردار منطقه ۱۵ دو مراسم را در منطقه خود برگزار کرده و قاعدتا آزاد شده است.

چمران در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهردار منطقه ۱۵ گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم و باید از طریق قوه قضاییه این موضوع پیگیری شود.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • علت ترافیک سنگین شب گذشته در تهران چه بود؟
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت