X
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 اسفند 1401 - 03:11
کد خبر: 20339
اجرای برنامه‌های نوروزی پایتخت از افطار تا سحر
 

اجرای برنامه‌های نوروزی پایتخت از افطار تا سحر

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران از افطار تا سحر خبر داد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ امین توکلی‌زاده، با اشاره به تقارن ماه رمضان وعید نوروز در مورد ویژه برنامه های عیدانه شهرداری تهران گفت: این تقارن بهار در بهار است و ویژه برنامه های متعددی برای نوروز و رمضان داریم.

وی با بیان اینکه طرحی تحت عنوان «بهار ایران» برای اجرا داریم، اظهار کرد: مجموعه‌های مناسبت‌های شاد ملی و مذهبی در این برنامه دیده شده است که به صورت مداوم رویکردهای جشنواره ای در سطح  شهر تهران داشته باشیم و بر همین اساس از آنجایی که نوروز، رمضان و شعبان مملو از اعیاد بزرگ و... است در این بسته گنجانده شده است.

توکلی زاده با تاکید بر اینکه ماه رمضان در عمده کشورهای اسلامی جزو شادترین ماه‌هاست و تمام تلاش ما نیز این است که یک ماه شاد و با  نشاط توأم با معنویت در سطح شهر را تجربه کنیم، گفت: به مراکز ابلاغ شده است که مراسم و برنامه های خود را بگونه ای طراحی کنند که از افطار تا سحر رخدادهای ویژه داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه عمده رخدادها بعد از افطار خواهد بود، افزود: ما موافق زیست شبانه در طول سال نیستیم چرا که  زندگی مردم و سبک زندگی آنها را دچار اختلال می‌کند؛ اما در ماه مبارک رمضان، متفاوت است و در زیست شبانه به این دلیل که مردم روزه دار نتوانسته‌اند از مراکز و برنامه ها بهر مند شوند، این امکان هست که بعداز افطار از مجموعه های شهرداری بازدید کرده و برگزاری جشنواره‌ها نیز به بعد از افطار موکول شده است.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • اجرای برنامه‌های نوروزی پایتخت از افطار تا سحر
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت