X
تاریخ انتشار: یکشنبه 03 شهریور 1398 - 04:04
کد خبر: 5197
افتتاح هفت واحد صنایع تبدیلی و غذایی در سیستان و بلوچستان
 

افتتاح هفت واحد صنایع تبدیلی و غذایی در سیستان و بلوچستان

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: هفت واحد صنایع تبدیلی و غذایی با سرمایه گذاری ۱۵۳ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، فنوج، کنارک و زابل راه اندازی شده است.
نظر سنجی: Article Rating

محمد راحتی اظهار داشت: این واحدها شامل چهار واحد بسته‌بندی و سردخانه خرما، یک واحد پودر ماهی، یک واحد فرآوری ماهی و یک واحد تولید سوسیس و کالباس و انواع برگر است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازرگانی به نقل از ایرنا،وی افزود: با راه اندازی این واحدها ۱۵ هزار تن ظرفیت صنایع تبدیلی و غذایی سیستان و بلوچستان افزایش یافته و برای ۱۴۳ نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.

مدیر صنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: همچنین در این مدت ۲۱ فقره مجوز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با سرمایه‌گذاری ۶۹۱میلیارد ریال در استان صادر شده است که با راه‌اندازی این واحدها ۳۳هزارتن به ظرفیت صنایع تبدیلی وغذایی استان اضافه خواهد شد.

راحتی بیان کرد: در اقتصاد کشاورزی معاصر، صنایع تبدیلی عامل مهمی در فرآوری محصولات کشاورزی است به طوری که از یک سو ارزش افزوده محصولات اولیه این بخش را ارتقا می دهد و از سوی دیگر محصولاتی به بازار ارائه می کند که با استفاده از تکنولوژی مدرن به دست آمده باشند.
وی کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و افزایش سطح تولید، افزایش اشتغال و پیشگیری از مهاجرت روستاییان و افزایش مزیت رقابتی برای صادرات را از تاثیرات بخش صنایع تبدیلی برشمرد .

هم اینک  ۲۲۰ واحد صنایع تبدیلی و غذایی زراعی و باغی، دامی وشیلاتی با ظرفیت یک میلیون و ۴۴۵ هزار تن در سیستان و بلوچستان فعال است.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • افتتاح هفت واحد صنایع تبدیلی و غذایی در سیستان و بلوچستان
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت