رضایتمندی شهروندان در گرو حاکم شدن رویکرد سیستمی در معاونت شهرسازی است
شهردار منطقه 4 تهران گفت: برای جلب رضایت شهروندان از طریق به حداقل رساندن زمان صدور انواع پروانه و گواهی و پاسخ به استعلام ها به عنوان مهمترین مؤلفه تکریم ارباب رجوع نیازمند حاکم شدن رویکرد سیستمی در معاونت شهرسازی است.
نظر سنجی:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "محمد محمددوست" در مراسم تکریم و معارفه معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 4 با بیان این مطلب و با تاکید بر پاسخگویی شفاف و صریح کارکنان به درخواست ها و مطالبات شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری افزود: اولین گام در افزایش رضایتمندی شهروندان و جلوگیری از سردرگمی و تسریع در انجام امور مراجعین، پاسخگویی سریع، شفاف و دقیق توسط دفاتر خدمات الکترونیک شهر است.
شهردار منطقه 4 اضافه کرد: اصلاح ساختار نیروی انسانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه می تواند در حاکم کردن رویکرد سیتمی نقش کلیدی ایفا کند و باید ظرف 2 هفته پیشنهاد مشخص ارایه گردد.
محمد دوست در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات خوب معاون سابق شهرسازی و معماری افزود: خوشبختانه در روزهای پایانی سال 1399 اقدامات خوبی در معاونت شهرسازی و معماری صورت گرفت و علیرغم حجم بالای مراجعات و درخواست ها آرامش خوبی را در این حوزه شاهد بودیم.
در ادامه این نشست با حکم "محمد محمددوست" شهردار منطقه 4 "نقی عربی" به عنوان معاون شهرسازی و معماری این منطقه جایگزین "مسعود بهرامی" شد. وی پیش از این عهده دار همین سمت در منطقه 20 بوده است.
انتهایپیام/