"روابط عمومی" چشم تیزبین، روشنگر و بازتاب دهنده حقایق است
مدیر عامل گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشتماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
نظر سنجی:
بهگزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، مهدی ذوقی، مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشتماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان، برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشتماه را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی نامگذاری کردهاند.
امروزه و در عصر توسعه ارتباطات و رسانهها، دیگر هیچ شرکت یا سازمانی را بدون وجود نهاد روابط عمومی نمیتوان متصور بود. روابط عمومی، بهعنوان چشم تیزبین سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاشهای جمعی برای جامعه و بازتابدهنده خواست جامعه به مدیران سازمان است.
در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی میتواند نقطه عطفی در تغییر نگاهها به واحدهای روابطعمومی کشور باشد، مشروط به آن که، نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد مشورتی، تخصصی و سیاستگذار در سازمان تثبیت شود.روابط عمومی در تقویت انگیزههای درونسازمانی از یکسو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهیبخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار اثر گذار دارد.
اینجانب ضمن پاسداشت مجاهدت و تلاشهای همکاران ارزشمندم در روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، ۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابطعمومی را به یکایک تلاشگران این عرصه خطیر تبریک و تهنیت عرض مینمایم و برای آنان از درگاه ایزد منان، پیروزی، بهروزی و عاقبت به خیری طلب میکنم.
انتهایپیام/