X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 27 آبان 1399 - 02:36
کد خبر: 11983
٩٩/٩/٩ تحولي مهم در معاملات اينترنتي رونمايي مي‌شود
 

٩٩/٩/٩ تحولي مهم در معاملات اينترنتي رونمايي مي‌شود

این روزها با بیشتر شدن حجم خریدهای اینترنتی، موضوع کلاهبرداری از حساب های شخصی افراد تبدیل به یک دغدغه بزرگ عمومی و معضلی برای مراجع قضایی شده است. موضوعی که تاکنون هیچ اپليکيشن یا استارتاپی برای آن اقدامی نکرده است. اما خبرها حاکی از رونمایی یک اپليکيشن و بستری مطمن در دست می‌باشد که از این پس نه تنها خریدار ضمانت یک خرید مطمن اینترنتی را در اختیار دارد، بلکه کیفیت و سلامت کالای مورد نظر نیز در این بستر تضمین می‌شود.
نظر سنجی: Article Rating

 به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، دکتر حسین مرادی طراح و صاحب امتياز اپليکيشن تضمين‌چی با اعلام اين خبر، گفت: اين سامانه هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌است که به راحتی می‌تواند پرداخت پول را برای فروشنده و اصالت کالا را برای خريدار تضمين کند.

وی افزود: تضمین اصالت و کیفیت کالا تا مرحله ای به‌صورت رایگان انجام می‌شود، اما کارشناسانی در مجموعه فعال هستند که کالاهای تخصصی را نیز کارشناسی کرده و کیفیت و اصالت آن‌را تضمین می‌کنند‌.

مرادی تصريح کرد: با استفاده از اين سامانه به محض ثبت تقاضای خريد، يک لينک مخصوص برای خريدار و فروشنده ايجاد می‌شود.

مرادی افزود: فروشنده کالا و خدمات با استفاده از اين سامانه می‌تواند پرداخت هزينه و مبلغ را توسط خريدار مشاهده و تائيد پرداخت را دريافت کند.

وی تصريح کرد: فروشنده نيز در اين مرحله بايد کالا را به سامانه پستی تحويل و کد مرسوله را در سامانه ثبت کند.

مدیرعامل تضمین‌چی افزود: اين سامانه با استفاده از دسترسی‌های خاص خود می‌تواند اصالت کد ثبت شده مرسوله را تائيد کند و در صورت تائيد اصالت کد مرسوله اجازه دسترسی فروشنده به مبلغ واريزی داده‌ خواهد شد.

مرادی پرداخت بیعانه را یکی از ویژگی‌های مختص اپلیکیشن تضمین‌چی دانست و گفت: با توجه به نوسانات موجود در بازار پرداخت بیعانه تضمینی هم برای خریدار و هم فروشنده محسوب می‌شود‌.

وی با بیان اینکه فاکتور نهایی با درج کد ملی خریدار، فروشنده و مشخصات کالای مبادله شده، صادر می‌شود، افزود: سیستم احراز هویت در نرم افزار امتیاز ویژه این اپلیکیشن نسبت به اپ‌های مشابه در بازار داخلی است و از این طریق مانع کلاهبرداری‌های اینترنتی می‌شویم.

مرادی با تاکيد بر اينکه اين سامانه می‌تواند مورد استفاده مشاغل خانگی و کوچک قرار بگيرد؛ افزود: به‌طور قطع استفاده از اين سامانه علاوه بر جلوگيری از کلاهبرداری‌های اينترنتی مراجعات مردم به پليس فتا و طرح شکايت‌های قضايی را نيز به صفر می‌رساند.

وي در انتها افزود: رونمايي از اين بستر ايمن معاملاتي در تاريخ ٠٩/٠٩/١٣٩٩ برگزار مي‌شود. 

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • ٩٩/٩/٩ تحولي مهم در معاملات اينترنتي رونمايي مي‌شود
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت