باشگاه،بدنسازی،اقتصادبازرگانی،وام
X
تاریخ انتشار: شنبه 10 خرداد 1399 - 11:47
کد خبر: 9902
۱۶ میلیون تومان وام با بهره کم در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با ((اقتصاد بازرگانی)):
 

۱۶ میلیون تومان وام با بهره کم در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت:۱۶ میلیون تومان وام با بهره‌کم در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد و هر باشگاه‌داری که نیاز به وام داشته باشد با مراجعه به وزارت ورزش و جوانان می‌تواند از این وام کم‌بهره استفاده کنند.
نظر سنجی: Article Rating

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، با اشاره به اینکه بسیاری از باشگاه‌های بدنسازی در  مدت شیوع ویروس کرونا ورشکست شدند، افزود: اکثر باشگاه‌داران مجبور شدند دستگاه‌های خود را فروخته و املاکی که اجاره کرده بودند را پس بدهند.

وی ادامه‌داد: شرایط پیش‌آمده بسیاری از صنوف و کسب‌و‌کارها را متضرر کرده که باشگاه‌های بدنسازی هم یکی از آنهاست ولی به لطف وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی مبارزه با کرونا مطلع شدیم که از اوایل خرداد ماه، باشگاههای بدنسازی اجازه فعالیت دارند تا بتوانند هرچه سریع‌تر فعالیت‌شان را ادامه دهند.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید‌کرد: در باشگاه‌های بدنسازی فقط بحث ضرر مالی مطرح نیست بلکه بدنسازان بی‌صبرانه منتظر بازگشایی باشگاه‌ها هستند. ورزشکاران رشته بدنسازی چنانچه مدتی ورزش و تمرین نکنند  افت بدنی پیدا می‌کنند البته ورزشکارانی که علاقمندند در منزل و یا در پارک‌ها ورزش خود را ادامه دادند ولی مکان ورزشی که در باشگاه و زیر نظر مربی فعالیت می‌کنند برای آنها مهیاست.

نصیبی خاطرنشان‌کرد: تعطیلی چند ماهه برای باشگاه‌های بدنسازی زیان‌آور بود چنانچه در سایت‌های آگهی گشت بزنید خواهید دید که بسیاری از باشگاه‌ها، لوازم و دستگاه‌های بدنسازی را آگهی کرده و می‌فروشند و این نشان‌دهنده این است که باشگاه‌داران باشگاه‌های خود را تعطیل کرده و بسته‌اند.

دبیر فدراسیون باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام به تمهیدات و تدابیر وزارت ورزش به ویژه دکتر سلطانی‌فر برای جبران خسارت به باشگاه‌ها اشاره و افزود: ۱۶ میلیون تومان وام با بهره کم در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد و هر باشگاه‌داری که نیاز به وام داشته با مراجعه به وزارت ورزش و جوانان می‌تواند از این وام کم بهره استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • ۱۶ میلیون تومان وام با بهره کم در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت