X
تاریخ انتشار: پنجشنبه 06 خرداد 1400 - 10:46
کد خبر: 15059
 آنچه در فضای انتخابات می‌گذرد؛ از یارانه ۴۵۰ هزار تومانی تا کاهش ۵۰ درصدی هزینه درمان
 

آنچه در فضای انتخابات می‌گذرد؛ از یارانه ۴۵۰ هزار تومانی تا کاهش ۵۰ درصدی هزینه درمان

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از اعلام احراز صلاحیت‌های نامزد‌های انتخاباتی از سوی شورای نگهبان وارد فاز تبلیغات شده و رقابت ۷ نامزد اصلی هرلحظه گرم تر می‌شود.
نظر سنجی: Article Rating
به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی ،سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از اعلام احراز صلاحیت‌های نامزد‌های انتخاباتی از سوی شورای نگهبان وارد فاز تبلیغات شده و رقابت ۷ نامزد اصلی هرلحظه گرم‌تر می‌شود.
بازدید از بیمارستان میلاد
امروز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، به منظور گفت‌وگو با مردم و کادر درمان در بیمارستان میلاد تهران حضور یافت.این نامزد انتخابات روز گذشته و در نخستین بازدید انتخاباتی خود نیز به بازار رفت و با بازاریان هم کلام شد.
تک و پاتک توئیتری
از سوی دیگر رقابت و تنش کلامی دو نامزد از دو جریان رقیب درباره موضوعات ارزی و اقتصادی در فضای مجازی بالا گرفت که البته اینگونه تک و پاتک‌ها در عرصه انتخابات امری طبیعی است.
ماجرا از ایجا شروع شد که عبدالناصرهمتی رئیس بانک مرکزی وقت در نخستین مصاحبه خبری خود گفته بود که می‌خواهد در کارزار انتخابات صدای بخش اعظم خاموش و معترض به وضع اقتصادی موجود باشد که طولی نکشید که با انتقاد علیرضا زاکانی دیگر نامزد انتخابات مواجه شد.
ماموریت نخست
وی در توئیتر خود و در پاسخ به همتی نوشت: جناب آقای عبدالناصر همتی!فرمودید می‌خواهید صدای بخش اعظم خاموش و معترض به وضع اقتصادی موجود باشید و برای حل سریع مشکلات معیشتی مردم برنامه دارید!جنابعالی را از هم اکنون به ریاست بانک مرکزی دولت منصوب می‌نمایم! ماموریت نخست: افزایش ارزش پول ملی
ترم اول
اما در ادامه این تک و پاتک توئیتری، همتی در توئیتر خود نوشت: «آقای زاکانی! در ترم دوم دوره‌ی کارشناسی اقتصاد، به دانشجویان می‌آموزیم که ارزش پول ملی چگونه تعیین می‌شود وچه عواملی درآن تأثیر دارد.ان‌شالله اگر تا پایان انتخابات در صحنه بودید، درخصوص این بخش از ادبیات علم اقتصاد برای شما خواهم گفت».
حمایت از جبهه انقلاب 
اما این پایان اخبار انتخاباتی نبود و سعید محمد یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده با صدور بیانیه‌ای اعلام آمادگی کرد که تیم و برنامه‌های خود را در اختیار کاندیدا‌های جبهه انقلاب قرار خواهد داد.
 
بخشی از شعارهای نامزدها:
 
همتی: دولت اقتصادی تشکیل می‌دهم

رضایی: ۴۵۰ هزار تومان یارانه می‌دهم

قاضی‌زاده: یک میلیارد تومان وام ازدواج می‌دهم

رئیسی: هزینه خدمات درمانی را نصف می‌کنم

زاکانی: یک تحول بزرگ ایجاد می‌کنم

جلیلی: بجای صف مرغ می‌شود دولت الکترونیک تشکل داد

مهرعلیزاده: تراز رقابت اخلاقی را ارتقا می‌دهم
 
انتهای‌پیام/
نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  •  آنچه در فضای انتخابات می‌گذرد؛ از یارانه ۴۵۰ هزار تومانی تا کاهش ۵۰ درصدی هزینه درمان
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت