X
تاریخ انتشار: شنبه 04 اردیبهشت 1400 - 12:50
کد خبر: 14863
اجرای طرح کوچه های  دوستی با مشارکت بانوان شمال شرق تهران
 

اجرای طرح کوچه های دوستی با مشارکت بانوان شمال شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح کوچه های دوستی خبر داد و گفت : تاکنون11 کوچه منتخب دوستی از طریق مطالعات میدانی و با مشارکت شهروندان به ویژه بانوان انتخاب شده است.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 "محمد خادمی " با بیان این خبر افزود: در طرح کوچه های دوستی یک کوچه در سطح محله انتخاب شده و نسبت به رنگ آمیزی  و زیباسازی بصری ، اصلاح آسفالت وجداول و مرمت فضای سبز کوچه با مشارکت ساکنین آن به خصوص بانوان اقدام می شود.
او در ادامه گفت : این طرح به منظور ایجاد حس تعلق محله ای و نیز زیبا سازی  و ایجاد هویت یکپارچه برای محله، کوچه با برند تهران با استفاده از ظرفیت مشارکت زنان و کودکان ، استعدادیابی شهروندان، آموزش، ایجاد رونق اقتصادی و خلق جاذبه گردشگری برای محله و جلب مشارکت اجتماعی در محلات سطح منطقه 4 ، اجرا می شود.
معاون این منطقه با اشاره چگونگی  انتخاب کوچه های منتخب دوستی گفت : مدیران و کارشناسان شهری با حضور درمحله ها و بازدیدها و مطالعات میدانی و برگزاری نشست های تخصصی با بانوان و تاثیر گذاران محلی  11کوچه را انتخاب کرده و درلیست پروژهای اجرایی قرار دادند تا جهت عملیات ا جرایی در کوچه ها ردیف بودجه به آنها اختصاص یافته و مراحل آماده سازی هریک از کوچه ها مورد بررسی قرار گرفت  .
او در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ بودجه در روزهای پایانی سال۹۹ فرآیند برنامه ریزی و طراحی کوچه ها با مشارکت معاونتهای خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران و ترافیک با بازدید از کوچه ها انجام شده و مقرر است اقدامات بهسازی و مناسب سازی کوچه ها با مشارکت اهالی علی الخصوص بانوان در روزهای آتی انجام پذیرد.
انتظار میرود این کوچه ها به عنوان الگویی در راستای همدلی و مشارکت در داشتن کوچه، محله و شهری زیبا برای سایر شهروندان قرار گیرد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • اجرای طرح کوچه های  دوستی با مشارکت بانوان شمال شرق تهران
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت