X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 15 مرداد 1398 - 09:40
کد خبر: 2996
افتتاح 10 بازار جدید میوه و تره باردر برخی محلات
تا پایان سالجاری:
 

افتتاح 10 بازار جدید میوه و تره باردر برخی محلات

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت : در اجرای تأکیدات شهردار تهران، تا پایان سال احداث حداقل ۱۰ بازار جدید میوه و تره بار در محلاتی که فاقد بازار هستند، احداث می شود.
نظر سنجی: Article Rating

سید سعید راد با اعلام اینکه شهردار تهران توجه ویژه‌ای نسبت به سازمان مدیریت میادین و خدمات‌رسانی آن به شهروندان دارند، گفت: او همچنین بر توسعه بازارهای میوه و تره بار تأکید ویژه دارد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازرگانی به نقل از مهر،وی با بیان اینکه برای نمونه، سه بازار جدید که تا پاییز افتتاح خواهند شد در محدوده متراکم مرکزی شهر قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: سه بازار جدید الاحداث قیام، ۱۵ خرداد و ۱۷ شهریور در مرکز شهر و در محلاتی که فاقد بازارهای میوه و تره بار و اهالی آنها متقاضی ایجاد این بازارها هستند، واقع شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار افزود: شهردار تهران در آخرین جلسه شورای معاونان، مشاوران و شهرداران مناطق تأکید کرد که ایجاد میادین میوه و تره بار باید در اولویت طرح‌های توسعه پایتخت قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: شهردار تهران در این جلسه با تأکید بر محدودیت‌های منابع شهرداری تهران عنوان کرد که منابع ما محدود است و در این شرایط اولویت اقدامات با برنامه‌هایی است که مردم بیشترین اقبال را نسبت به آن‌ها نشان می‌دهند.

   سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در حال حاضر دارای ۲۲ میدان و ۲۲۴ بازار میوه و تره بار است که با احداث حداقل ۱۰ بازار جدید، انتظار می‌رود تعداد میادین و بازارهای میوه و تره بار از ۲۴۶ مرکز موجود تا پایان سال به ۲۵۶ مرکز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • افتتاح 10 بازار جدید میوه و تره باردر برخی محلات
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت