X
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آذر 1399 - 10:20
کد خبر: 12102
با اتمام فرایند ارزیابی اسامی یکصد کارشناس متخصص روابط عمومی شهرداری تهران اعلام شد
 

با اتمام فرایند ارزیابی اسامی یکصد کارشناس متخصص روابط عمومی شهرداری تهران اعلام شد

سرپرست معاونت روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران از اتمام فرآیند انتخاب برگزیدگان طرح «انتخاب و پرورش یکصد کارشناس متخصص روابط عمومی» و اعلام اسامی منتخبان خبر داد.
نظر سنجی: Article Rating

 به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، سمیه عالمی پسند، سرپرست معاونت روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در گفتگو با شهر، ضمن اعلام اتمام فرآیند انتخاب یک‌صد کارشناس برتر روابط عمومی شهرداری تهران، افزود: از ۳۳۴ متقاضی این طرح پس از طی مراحل مختلف بررسی تخصصی و داوری اساتید حوزه ارتباطات ۱۰۰ کارشناس متخصص روابط عمومی در شهرداری تهران مشخص شدند که از این تعداد ۲۷ نفر در سطح نخست، ۳۱ نفر در سطح دوم و ۴۲ نفر در سطح سوم قرار گرفتند.

او درباره روند برگزاری این طرح توضیح داد: به منظور افزایش آگاهی متقاضیان از نحوه اجرای طرح، جلسه توجیهی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد. در این مرحله، متقاضیان به صورت خود اظهاری نسبت به تکمیل فرم خبرگی اقدام و مهارت‌ها و دانش خود در بخش‌های مختلف را بیان کردند که پس از جمع آوری فرم‌های خبرگی، مجری طرح جهت ارائه مشاوره تخصصی و نیز بررسی اولیه جلسات مجازی و فردی را برای تمامی متقاضیان برگزار کرد.

عالمی پسند با بیان اینکه در گام پایانی متقاضیان نسبت به بارگذاری مدارک، مستندات و کلیه سوابق خود در پرتال طرح اقدام کردند، افزود: در این مرحله جلسات متعدد هیأت داوری و اساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی، نسبت به بررسی مطالب بارگذاری شده و نیز ارزیابی متقاضیان اقدام کردند.

او هدف از این طرح که با همکاری اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران و نیز موسسه نشان آور دانش (نماینده و مجری مهارت سنجی استاندارد اروپایی ESCO) انجام پذیرفت را ارزیابی سطح دانش و مهارت همکاران و پرسنل شاغل در حوزه روابط عمومی کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران و نیز شناسایی کارمندان علاقمند و توانمند شهرداری که با تحصیلات اولیه مرتبط تاکنون به دلایل مختلف موفق به فعالیت در عرصه روابط عمومی نشده‌اند، ذکر کرد.

سرپرست معاونت روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران با ابراز خوشحالی از به ثمر نشستن طرح «انتخاب و پرورش یکصد کارشناس متخصص روابط عمومی» بیان کرد: لیست برگزیدگان طرح در سایت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به آدرس ccia.tehran.ir قابل مشاهده است و گواهینامه های صادره طی هفته آتی برای منتخبین ارسال خواهد شد.

لیست اسامی یکصد کارشناس متخصص روابط عمومی شهرداری تهران

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • با اتمام فرایند ارزیابی اسامی یکصد کارشناس متخصص روابط عمومی شهرداری تهران اعلام شد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت