X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 21 شهریور 1402 - 02:29
کد خبر: 21062
برگزاری آیین مبادله تفاهم‌نامه طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) با ۵ دانشگاه
 

برگزاری آیین مبادله تفاهم‌نامه طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) با ۵ دانشگاه

آیین مبادله تفاهم‌نامه طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) با دانشگاه‌های ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در محل ستاد خیّرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور روسای دانشگاه‌های مذکور و مصطفی قلم‌چی، خّیر و طراح طرح مدد برگزار شد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ آیین مبادله تفاهم‌نامه طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) با دانشگاه‌های ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در محل ستاد خیّرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور روسای دانشگاه‌های مذکور و مصطفی قلم‌چی، خّیر و طراح طرح مدد برگزار شد.

مصطفی قلم‌چی، طراح طرح مدد در این آیین درباره ضرورت تشویق دانشجویان به امر مهارت آموزی و ایجاد کسب و کار ارزان و اطلاع رسانی و سازماندهی طرح مدد در دانشگاه‌های مورد تفاهم سخن گفت و به سوالات حاضران پاسخ داد. وی با اشاره به ضرورت همراهی روسای دانشگاه‌ها با مجری طرح مدد در دانشگاه‌ها و مراحل تثبیت این طرح اظهار داشت: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح مدد در دانشگاه خوارزمی (از سال 1399) و توسعه این طرح در دو دانشگاه نیشابور و صنعتی شاهرود در سال 1401، توسعه مجدد این طرح در دو دانشگاه یاسوج و مراغه در بهار سال 1402، با پیوستن پنج دانشگاه ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در این جلسه، این طرح امروز در ۱۰ دانشگاه دولتی در سراسر کشور اجرایی شده است.

قلم‌چی تصریح کرد: طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)، با هدف تسهیلگری اشتغال دانشجویان در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده‌های کسب و کار ارزان دانشجویی، به‌عنوان همکار بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها، فعالیت خود را ادامه می‌دهد.در ادامه، هر یک از اعضای جلسه به بیان دیدگاه‌های خود درباره این طرح پرداختند و سپس تفاهم‌نامه‌ها به امضای طرفین رسیده و مورد مبادله قرار گرفت.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • برگزاری آیین مبادله تفاهم‌نامه طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) با ۵ دانشگاه
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت