X
تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 12:23
کد خبر: 14820
برگزاری دهها برنامه فرهنگی مذهبی منطقه 4 در ماه مبارک رمضان
 

برگزاری دهها برنامه فرهنگی مذهبی منطقه 4 در ماه مبارک رمضان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های فرهنگی اجتماعی و مذهبی منطقه 4 در دو بخش مجازی و اجرایی برگزار می شود.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران "محمد خادمی "  با تبریک فرارسیدن رمضان المبارک 1400 گفت : برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان در قالب 10 برنامه تکریم و غبار روبی مساجد ، جشنواره مجازی عطر قرآن با برگزاری مسابقات مختلف قرآنی ، تولید و نشر محتوی مجازی (پادکست) ، برگزاری مسابقات کتابخوانی کتاب سی روز سی آیه تفسیر رهبر انقلاب ، معرفی آداب و رسوم ماه رمضان در استانها و شهرهای ایران در شبکه های اجتماعی بخشی از این برنامه ها است.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه  ، برگزاری محافل شبی با قرآن در مساجد  ، اجرای طرح کمکهای مومنانه با اهدا سبدهای معیشتی و غذای گرم به نیازمندان ، برگزاری مراسم آیینی ، فرهنگی و هنری اقوام در قالب اجرای چاووشی خوانی ، ساز و نقاره و دمامه زنی در برخی محلات ، تجلیل و تکریم از برخی معلمان نمونه مدارس سطح منطقه و راه اندازی کاروان خودرویی با اجرای مراسم نور افشانی ، مولودی خوانی ، سرود و ..... در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی ، با رعایت کامل دستور العملهای بهداشتی در سطح محلات 20 گانه از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد. 

او یادآور شد : همچنین پویش ماه مهربانی با همکاری اداره  امور بانوان منطقه، برپایی سفره های مهربانی در زمان افطار برای مددجویان مددسرای منطقه و برگزاری  برنامه های ورزشی در این ماه در نظر گرفته شده است.

 خادمی  در پایان برپایی مراسم اجرایی را با توجه به تنوع قومی و فرهنگی موجود در بافت جمعیتی ساکن در منطقه 4 و مشروط به مساعد بودن شرایط کرونایی پایتخت برشمرد .

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • برگزاری دهها برنامه فرهنگی مذهبی منطقه 4 در ماه مبارک رمضان
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت