X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 15 مرداد 1398 - 09:36
کد خبر: 3006
برگزاری نشست تخصصی بررسی سیاست ارزی دولت
 

برگزاری نشست تخصصی بررسی سیاست ارزی دولت

نشست تخصصی بررسی سیاست ارزی دولت و لزوم پرداخت مستقیم یارانه ارزی به مردم ، با استقبال خوب مردم در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد
نظر سنجی: Article Rating

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد بازرگانی نشست تخصصی بررسی سیاست ارزی دولت و لزوم پرداخت مستقیم یارانه ارزی به مردم در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد .

در این نشست که به همت مصاف اقتصادی برگزار گردیده بود، درباره ی موضوعات کلان اقتصادی تحلیل کاملی صورت گرفت و در باب سیاست های دولت و وضعیت پرداخت یارانه ،دلار ۴۲۰۰ تومانی و دلار نیمایی بحث مفصلی انجام شد .

در این جلسه درباره ی سختی های ارز آوری صحبت شد که آقای دکتر علیرضا نبی ،کارآفرین نمونه، به آن اشاره کرد و توضیح داد که در شرایط تحریم و با توجه به محدودیت های بانکی شرکت های ایرانی در خارج از کشور باید از موانع بسیاری عبور کرد تا بتوان حتی یک عدد از محصولات داخلی را در خارج از کشور به فروش رساند و سپس ارز حاصل از سود آن را به کشور تزریق کرد.

در این جلسه در مورد ارزش پول ملی و افزایش شدید نقدینگی توضیحات کاملی داده شد و به پایین آمدن ارزش پول ملی با توجه به نداشتن پشتوانه اشاره شد، علی اکبر رائفی پور در این باره گفت: ارزش پول ملی ما با توجه به افزایش نقدینگی کشور پایین آمده است و این دلار نیست که گران شده بلکه ریال بی ارزش شده است ،امروزه با توجه به ارزش ریال همه چیز گران شده است اما طبق سنت ایران ابتدا در ارز و طلا خود را نشان داد.

در بخشی از این جلسه درباره ی حذف صفر از پول صحبت شد و با حذف صفر در ترکیه مقایسه شد، که طی آن مبانی اقتصادی ایران و ترکیه و ساختار اقتصادی آن ها مورد تحلیل قرار گرفت .

در انتها راهکار های برون رفت از شرایط اقتصادی فعلی در شرایط جنگ اقتصادی ارائه شد و با چند مثال عینی و عملی این راهکار ها توضیح داده شد .

انتهای پیام /

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • برگزاری نشست تخصصی بررسی سیاست ارزی دولت
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت