X
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 02:39
کد خبر: 23006
بنزین آنلاین منتفی شد
 

بنزین آنلاین منتفی شد

قیمت بنزین آنلاین به صورت آزاد محاسبه شده و همچنین مبلغی به صورت ثابت برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ بنزین آنلاین این روزها کم و بیش مورد توجه قرار گرفته است و برخی از آن استفاده می کنند، سرویسی که باید تا چه اندازه در رفع نیاز مردم موفق عمل کرده است.

قیمت بنزین در فروش محلی این سرویس، بر اساس تعرفه مصوب به ازای هر لیتر بنزین، هزار تومان است و 150 هزار تومان نیز بابت هزینه خدمات در نظر گرفته شده است، با احتساب این اعداد برای 50 لیتر بنزین مبلغی حدود 300 هزار تومان باید هزینه شود، قیمت‌ها بر حسب میزان بنزین دریافتی تغییر کرده و با افزایش سفارش تا حدودی کمتر می‌شود.

بر اساس شرایط مندرج در یکی از سایت های ارائه دهنده بنزین آنلاین، خدمات دهی به دو صورت آنلاین و محلی انجام می‌شود که در سوخت رسانی آنلاین در صورتی که مکان ثبت شده توسط کاربر مناسب سوخت گیری باشد (فضای باز، عدم ایجاد مزاحمت در رفت و آمد و...) خودروی سوخت رسان، تخصیص داده شده و دراسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه می کند. اما بر اساس پیگیری اقتصادنیوز این امکان در حال حاضر فعال نیست.

این امکان در حالی در سایت شرکت بنزین آنلاین قرار گرفته است که براساس پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز، این سرویس در حال حاضر به دلیل آنچه مشکلات زیرساختی عنوان شده است فعال نیست و کاربران به منظور دریافت بنزین باید خود را به ایستگاه های مشخص شده رسانده یا در صورت نداشتن بنزین کافی جهت تردد، با استفاده از یدک کش به محل های حضور اپراتورها برسند. 

نکته‌ای که چرایی ایجاد سیستم ارائه بنزین آنلاین را تا حدود زیادی زیر سوال می برد، چرا که هدف از راه اندازی این سامانه تلاش برای کاهش آلودگی هوا ، ایجاد بستر شهر هوشمند ، کاهش ترددهای مازاد درون شهری و.... اعلام شده است. اما در حال حاضر این شرکت خدمات ویژه خود به شهروندان را غیرفعال کرده همچنین خدمت رسانی را تنها به مناطق خاصی در شمال و غرب تهران محدود کرده است و با توجه به هزینه های اعلام شده و همچنین در دسترس نبودن این جایگاه ها در نقاط پرتردد شهر، فعالیت این جایگاههای اختصاصی چه توجیهی می تواند داشته باشد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • بنزین آنلاین منتفی شد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت