X
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 آبان 1402 - 11:23
کد خبر: 22284
بهترین فرصت خرید مسکن + جدول
 

بهترین فرصت خرید مسکن + جدول

قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران نسبت به متراژ و سال ساخت متفاوت است. رکود بازار مسکن اخیرا باعث کاهش نرخ ملک شده است، اما در برخی مناطق پایتخت همچنان شاهد قیمت‌های بالای مسکن هستیم. با این حال به طور کلی طبق نظر کارشناسان حوزه مسکن، شرایط کنونی بازار مسکن بهترین فرصت برای خرید مسکن است.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران نسبت به متراژ و سال ساخت متفاوت است. رکود بازار مسکن اخیرا باعث کاهش نرخ ملک شده است، اما در برخی مناطق پایتخت همچنان شاهد قیمت‌های بالای مسکن هستیم. با این حال به طور کلی طبق نظر کارشناسان حوزه مسکن، شرایط کنونی بازار مسکن بهترین فرصت برای خرید مسکن است.

آپارتمانی ۸۳ متری در گیشا درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۱۱ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۵ ساله در دربند با متراژ ۷۸ متر و دو اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۱۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در پاسداران با متراژ ۸۵ متر و سنی معادل ۵ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۱۴ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۵ ساله در جنت‌آباد شمالی با متراژ ۸۰ متر و دو اتاق خواب و آسانسور و پارکینگ، انباری به بودجه‌ای معادل ۷ میلیاردو ۶۲۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در دریاچه شهدای خلیج را دارید، یک واحد با سرمایه ۱۱ میلیاردو ۲۰۰ تومان می‌توانید واحدی ۵ ساله با متراژ ۱۳۰ متر را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در جوادیه با متراژ ۷۷ متر و ۵ ساله درحالی که دو خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر واحدی با متراژ ۷۸ متر مد نطر دارید، یک واحد ۵ ساله در هفت حوض که دو خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۶ میلیاردو ۶۳۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۵ ساله در اختیاریه با متراژ ۵۹ متر و یک اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۸ میلیاردو ۹۰۰ میلیون میلیون تومان دارد.

قیمت-مسکن

بیشتر بخوانید

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای فروش گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق نرخ مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. نرخ خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • بهترین فرصت خرید مسکن + جدول
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت