X
تاریخ انتشار: شنبه 10 شهریور 1403 - 10:50
کد خبر: 24556
بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره‌بار جدید در تهران/ ۹۲ محله پایتخت بازار میوه و تره‌بار ندارند
 

بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره‌بار جدید در تهران/ ۹۲ محله پایتخت بازار میوه و تره‌بار ندارند

دو بازار میوه و تره‌بار جدید شهید گراوندی در منطقه ۲ و تقی‌آباد در منطقه ۲۰ امروز صبح به بهره‌برداری رسید.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ مهدی بختیاری‌زاده در آیین بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در قالب صدوچهلمین پویش امید و افتخار گفت: با افتتاح این دو بازار جدید در سال جاری هشت بازار به چرخه میادین اضافه شده است و تعداد میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به بیش از ۳۰۰ بازار رسیده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۹۲ محله در تهران بازار میوه و تره‌بار ندارند که در تلاش هستیم این محلات صاحب بازار میوه و تره‌بار شوند؛ البته در برخی محلات مشکل زمین و فضای فیزیکی محلات باعث می‌شود که احداث بازار امکان‌پذیر نباشد؛ اما در هر یک از محلات تهران که احداث بازار امکان‌پذیر باشد این کار از طریق تأمین زمین توسط مناطق شهرداری تهران انجام می‌شود و باید بدانیم که تأمین زمین در شهر تهران نیز کار مشکلی شده است.

بختیاری‌زاده ادامه داد: قطعا هر ماه افتتاح بازار میوه و تره‌بار جدید خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد که بهره‌برداری از بازارهای جدید در هر ماه بیش از یک بازار باشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به سوالی در خصوص کیفیت محصولات عرضه شده در میادین نیز گفت: دو موضوع کیفیت ظاهری و سلامت محصولات مدنظر است و در شش ماهه دوم سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ آزمایش از محصولات عرضه شده در میادین در حوزه آلودگی‌های فلزات سنگین و ... انجام شد که این آزمایش‌ها در شش ماهه نخست سال جاری نیز استمرار پیدا کرده، به شکلی که تا به امروز بیش از ۱۵۰۰ مورد نمونه‌برداری انجام شده است. بی‌تردید بر روی موضوع سلامت حساس هستیم و دغدغه رسیدن محصول سالم به دست مردم را به صورت مداوم داریم. در همین راستا نیز در حوزه پروتئین ورود برخی برندها به میادین را ممنوع کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: در مورد کیفیت ظاهری تلاش می‌کنیم آنچه که عرضه می‌شود و پیش چشم مردم است با کیفیت باشد محصول باکیفیت وارد انبار میادین می‌شود اما ازدحام در بازار زیاد است لذا همکاران ما فرصتی برای جمع‌آوری محصول قدیمی و عرضه محصول باکیفیت جدید بعضا پیدا نمی‌کند. قطعا کیفیت محصولات خوب است و دلیل آن نیز کاهش شکایت‌های مردمی در شش ماهه اخیر از میادین است.

بختیاری‌زاده ادامه داد: البته کیفیت نقطه پایانی ندارد و همواره باید نظارت‌ها ادامه داشته باشد و در سال گذشته ۳۹ درصد افزایش مراجعه به میادین میوه و تره‌بار داشته‌ایم و روزی ۵۰۵ هزار نفر از بازارهای ما خرید می‌کنند.

وی درباره روند کار سامانه شهرزاد نیز اظهار کرد: روزانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ سبد خرید از طریق سامانه شهردار ثبت می‌شود که این خریدها در حوزه پروتئینی هستند اما در مجموع با سایر اقلام روزانه بیش از ۱۰۰۰ سبد خرید ثبت می‌شود. در تلاش هستیم مشکلات سامانه را حل و فصل کنیم؛ البته این موارد مشکلاتی هستند که در حوزه فعالیت با آنها مواجه می‌شویم که باید به مرور حل شوند.

 دو بازار جدید میوه و تره‌بار شهید گراوندی در منطقه دو و تقی‌آباد در منطقه ۲۰ با حضور مسئولین شهری به بهره‌برداری رسید.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره‌بار جدید در تهران/ ۹۲ محله پایتخت بازار میوه و تره‌بار ندارند
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb
طراحی سایت