X
تاریخ انتشار: شنبه 21 مرداد 1402 - 11:06
کد خبر: 20934
تابستان امسال ۱۰ شهر بازی و مرکز تفریحی آبی در استان تهران پلمب شد
 

تابستان امسال ۱۰ شهر بازی و مرکز تفریحی آبی در استان تهران پلمب شد

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، ۱۰ شهر بازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ محمدحسین طاهری در تشریح این خبر اظهار داشت: کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و «ندایی» واقع در اسلامشهر، «رنگین کمان» و «حافظ» واقع در اندیشه، «استاد شهریار» واقع در نسیم شهر، «شهدای گمنام» واقع در تهرانسر و شهربازی «ایما» واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.

دبیر شورای استاندارد استان تهران افزود: با توجه به افزایش استفاده از مراکز تفریحی آبی در ایام گرم سال، سه مرکز تفریحی آبی «جماران» واقع در نیاوران، «یاس» واقع در شهر ری و «مفتح» واقع در خیابان شریعتی به دلیل عدم استانداردسازی تجهیزات تفریحی آبی پلمب شدند.

طاهری تاکید کرد: همه تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری‌اند و در صورت عدم اقدام مالکان و بهره‌برداران تجهیزات تفریحی پلمب‌ شده برای انجام استانداردسازی و اخذ مجوز بهره‌برداری معتبر، پرونده آنها برای طی مراحل قانونی به محاکم قضایی ارسال خواهد شد و این اداره‌کل درباره تامین ایمنی و سلامت شهروندان به وظایف خود عمل خواهد کرد.

مدیرکل استاندارد استان تهران یادآور شد: در چهار ماه گذشته سال‌جاری، تعداد یک هزار و 307 تاییدیه استاندارد برای تجهیزات تفریحی در سطح استان تهران صادر شده‌ است.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تابستان امسال ۱۰ شهر بازی و مرکز تفریحی آبی در استان تهران پلمب شد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت