X
تاریخ انتشار: جمعه 08 بهمن 1400 - 12:45
کد خبر: 17392
تامین بودجه برقی‌سازی حمل‌ونقل تهران
 

تامین بودجه برقی‌سازی حمل‌ونقل تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اضافه شدن چند ردیف برای برقی‌سازی حمل و نقل به بودجه توسط شهرداری تهران خبر داد.
نظر سنجی: Article Rating

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ سید مجتبی شفیعی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «حمل و نقل پاک» و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز عملاً سومین نمایشگاهی است که شهرداری تهران در حوزه تجهیزات مربوط به حمل و نقل پاک برگزار می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: گسترش حمل و نقل پاک در این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های قبلی بیشتر بوده و توجه ویژه این نمایشگاه بر حمل و نقل برقی است.

وی اظهار کرد: هر چند که ما همه برنامه‌هایی که در حوزه مدیریت حمل و نقل در تهران داریم تقریباً بر کیفیت هوا اثرگذار است؛ اما این نمایشگاه توجه ویژه‌ای به موضوع برقی‌سازی به‌واسطه تقریباً صفر بودن آلایندگی آن دارد.

شفیعی گفت: بخش زیادی از تجهیزاتی که در این نمایشگاه ارائه شده مبتنی بر حمل و نقل انسان‌محور یعنی دوچرخه‌سواری است که ۲۷ مجموعه در این نمایشگاه شرکت کردند و قرار است چهار نشست علمی با حضور نخبگان و اندیشمندان حوزه حمل و نقل برگزار شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طبیعتاً علت برگزاری نمایشگاه احصاء ظرفیت‌های موجود و هماهنگ کردن برنامه‌ها با دوستانی است که در بخش عرضه این محصولات فعال هستند، است.

وی عنوان کرد: شهرداری تهران توجه ویژه‌ای به حمل و نقل پاک دارد و غیر از برنامه‌های جاری که همه آن‌ها عملاً بر هوای پاک اثر دارد، به‌صورت ویژه آقای شهردار بر موضوع برقی‌سازی پیگیری‌هایی را داشتند و توجه ویژه‌ای را دارند.

شفیعی گفت: همه برنامه‌های حمل و نقل ترافیک بر کیفیت هوا اثرگذار است و در حوزه برقی‌سازی حمل و نقل چند ردیف جدید توسط شهرداری اضافه شده و در سیر مراحل بررسی و تصویب در شورای شهر است.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تامین بودجه برقی‌سازی حمل‌ونقل تهران
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت