X
تاریخ انتشار: شنبه 03 تیر 1402 - 09:31
کد خبر: 20719
تداوم اجرای سیاست کاهش گازهای همراه با هدف مدیریت کربن
 

تداوم اجرای سیاست کاهش گازهای همراه با هدف مدیریت کربن

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پتروشیمی صنعتی سازگار با محیط زیست است و اقدام های مختلفی با هدف صیانت از محیط زیست به ویژه در مدیریت کربن تحقق یافته است.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جلسه جمع بندی "برنامه های پروژه کلان مدیریت استراتژیک کربن" با تاکید بر لزوم توجه پتروشیمی ها به رعایت اصول زیست محیطی اظهار کرد: اقدام های انجام شده برای تدوین استراتژی مدیریت کربن در صنعت پتروشیمی نشان از عزم این صنعت برای صیانت از محیط زیست دارد.

وی افزود: در ساخت طرح های جدید، پیوست های محیط زیست در نظر گرفته شده است و رعایت موارد ابلاغی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همکاری سازمان محیط زیست، نظارت و رصد می شود.

شاهمیرزایی با بیان این که شرکت های پتروشیمی، پروژه هایی را در راستای حفاظت حفط محیط زیست تعریف و در دست اجرا دارند، گفت: به عنوان مثال، طرح پتروشیمی همت در عسلویه می تواند نقش موثری را برای کاهش آلایندگی ها داشته باشد .

وی با اشاره به بهره برداری از طرح NGL3200 ( پالایشگاه گاز شهدای هویزه) به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای صیانت از محیط زیست در صنعت پتروشیمی ، خاطر نشان کرد: طرح NGL 3100 دهلران نیز به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که با همکاری شرکت ملی نفت ایران و هلدینگ های پتروشیمی کاهش چشمگیر سوختن گازهای همراه نفت را شاهد هستیم گفت: همه باید کمک کنند تا مدیریت کاهش کربن با توجه به برنامه ریزی های انجام محقق شود.

وی تصریح کرد: تمام طرح ها و مجتمع های پتروشیمی و با محوریت مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید برای مدیریت کربن در صنعت پتروشیمی همکاری کنند.

شاهمیرزایی ادامه داد: مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه همکاری و حمایت از پتروشیمی ها برای حفظ محیط زیست است و واحد های HSE شرکت ها با جدیت باید فعالیت های زیست محیطی را مورد توجه قرار دهند .

در این جلسه افزون بر مدیریت بهداشت ، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نمایندگان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه صنعتی شریف حضور داشتند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تداوم اجرای سیاست کاهش گازهای همراه با هدف مدیریت کربن
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت