X
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 دی 1401 - 11:12
کد خبر: 20023
تقدیر از چادرملو به پاس مدیریت مصرف انرژی
 

تقدیر از چادرملو به پاس مدیریت مصرف انرژی

از مدیران شرکت چادرملو به پاس مسئولیت‌پذیری شایسته در مدیریت و کنترل برق در پیک بار تابستان تقدیر شد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی چادرملو؛ استاندار یزد، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان یزد در تقدیر نامه های جدا گانه از مدیر عامل ، مدیران مجتمع های معدنی و صنعتی و واحدهای تولیدی شرکت چادرملو به پاس مسئولیت‌پذیری شایسته در مدیریت و کنترل برق در پیک بار تابستان 1401 تقدیر و سپاسگزاری کردند.

در بخش از این تقدیر نامه‌ها آمده است : یکی از محورهای اساسی توسعه و آبادانی کشور ، اهتمام و جدیت در عرصه تولید در جهت دوام و قوام امور اقتصادی و گسترش رفاه عمومی است . بدینوسیله از مدیریت عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که همسو با صنعت برق کشور و استان در مدیریت و کنترل پیک مصرف تابستان سال جاری فعالانه مشارکت داشته اید قدردانی می‌نمائیم.

همچنین تصریح شده است، تلاش مسئولانه و اخلاق مدارانه مجموعه مدیریتی آن شرکت در راستای نظام بخشیدن و تسری فرهنگ ارزشمند بهینه سازی مصرف انرژی، قابل تحسین است.

انتهای‌پیام/

تقدیر از چادرملو به پاس مدیریت مصرف انرژی استاندار یزد، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان یزد در تقدیر نامه های جدا گانه از مدیر عامل ، مدیران مجتمع های معدنی و صنعتی و واحدهای تولیدی شرکت چادرملو به پاس مسئولیت پذیری شایسته در مدیریت و کنترل برق در پیک بار تابستان 1401 تقدیر و سپاسگزاری کردند .به گزارش روابط عمومی چادرملو، در بخش از این تقدیر نامه ها آمده است : یکی از محورهای اساسی توسعه و آبادانی کشور ، اهتمام و جدیت در عرصه تولید در جهت دوام و قوام امور اقتصادی و گسترش رفاه عمومی است . بدینوسیله از مدیریت عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که همسو با صنعت برق کشور و استان در مدیریت و کنترل پیک مصرف تابستان سالجاری فعالانه مشارکت داشته اید قدردانی می نمائیم .همچنین تصریح شده است، تلاش مسئولانه و اخلاق مدارانه مجموعه مدیریتی آن شرکت در راستای نظام بخشیدن و تسری فرهنگ ارزشمند بهینه سازی مصرف انرژی، قابل تحسین است .
نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • تقدیر از چادرملو به پاس مدیریت مصرف انرژی
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت