X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 02 خرداد 1402 - 03:05
کد خبر: 20607
جزییات دستگیری یکی از اعضای دفتر شهردار تهران
 

جزییات دستگیری یکی از اعضای دفتر شهردار تهران

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت:پریشب متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد، آن موضوع را مطرح نمی کنم.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورایشهر تهران نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه در مبارزه با فساد نباید هیچگونه تبعیضی دیده شود، گفت:  کسی که آلوده به فساد باشد قادر نخواهد بود که با فساد مقابله کند.

وی با بیان اینکه قرار بود پیش از عید موضوعاتی از اتفاقات شهرداری مطرح کنم، یادآور شد: پریشب متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد، آن موضوع را مطرح نمی کنم.

عباسی با بیان اینکه عناصری در سال گذشته در دفتر شهردار تهران بازداشت شدند، خاطرنشان کرد: سوالاتی مطرح است که چه کسانی، این افراد را وارد شهرداری کرده و به آنها مسئولیت داده اند و این افراد با کسانی روابط مالی دارند؟ افرادی هستند که از آنها اخاذی شده و مورد ظلم قرار گرفتند و اگر صلاح دیده شود آمادگی دارند در صحن شورا حاضر شوند و باید رمزگشایی شود. خلاف واقع را پشت سر هم تکرار کردن شاید افکار عمومی را قانع کند اما برای بنده باور کردنی نیست.

وی افزود: اگر هر فردی احساس می کند مطالب من خلاف واقع بوده و شهرداری طیب و طاهر است، جلسات آینده شورا وجود دارد و بنده با مستندات حضور خواهم یافت.

در ادامه این جلسه پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به روایات و احادیث تأکید کرد: دوره شورای ما دو سال دیگر خواهد گذشت اما اعمال و کردار ما باقی خواهد ماند و بای پاسخگو باشیم.

وی تأکید کرد: تفاوت جبهه انقلاب با ضد انقلاب و برانداز، واداده و اصلاح طلب در دو موضوع اساسی است؛ اول اینکه جبهه انقلاب ولایت پذیر بوده و آن را فصل الخطاب می داند. ما دو شاهد اصلی از جمله آقای چمران و کاشانی در این جلسه داریم که در شورای دوم در جلسه با رهبر معظم انقلاب حضور داشتند و تأکید ایشان این بود که شورای شهر مدیر انتخاب کرده را با تمام وجود تقویت کند چون سربازی است که به میان میدان فرستاده و این مجموعه واحده مدیریت شهری است.

سروری با بیان اینکه این یک توصیه کلی است، یادآور شد: وقتی مجلسه به کابینه دولت رأی می دهد باید تلاش کند از کابینه حمایت کرده و در عین حال نقد کند و در شورا و شهرداری نیز شرایط به این شکل است و باید از فرد منتخب دعوت کند.

وی ادامه داد: در شورای سوم هفت بار انتخابات برگزار شد و هفت نفری که مخالفت کرده بودند پس از انتخاب شهردار از او حمایت کردند و شهر را به آتش نکشیدند که شهردار انتخاب آنها نبود و در نتیجه تهران به یک قطب سازندگی تبدیل شد؛ اگر شهردار انتخاب آنها نبود و هر جلسه به دنبال یک مورد را علم کردن و چند زباله مطرح کردن بودند، آقای قالیباف می توانست شهر را اداره کند؟

نایب رئیس شورا با تأکید بر اینکه انقلابی بودن و جهادی بودن از دیگر ویژگی های جبهه انقلاب است، تصریح کرد: اینکه بخواهیم روی زخم بنشینیم و هر روز شهر را به حاشیه ببریم، درست نیست؛ آیا ما در شورای انقلابی رهبر معظم را فصل الخطاب می دانیم و عملکرد ما بیانگر این است؟ وقتی عده ای بلندگوی اینترنشنال می شوند و خبرنگاران اصلاح طلب خبرنگاران آنها می شوند بیانگر این است؟

وی افزود: چه کسانی در موضوع اختلاف می دمند؟ اینکه می گویند نگذارید پشت پرده ها را بگوییم بزرگترین گناه است و این نگفتن از هزار گناه بدتر است چراکه هزار موضوع را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. این را بدانید که امروز نماینده هستید و مردم به ما رأی دادند که شورایی بیاید که بالندگی ایجاد کند و شاهد شهری بزرگ باشیم. در بازی شطرنج یک معادله وجود دارد که همه از بین می رود و این شاه است که می ماند. وقتی شهردار را بی اعتبار و بی خاصیت و بی حیثیت کنیم کمک به جبهه انقلاب نیست. مگر ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم؟

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • جزییات دستگیری یکی از اعضای دفتر شهردار تهران
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت