X
تاریخ انتشار: پنجشنبه 06 خرداد 1400 - 10:28
کد خبر: 15057
 جلیلی: برای اصلاح اقتصاد برنامه داریم
 

جلیلی: برای اصلاح اقتصاد برنامه داریم

سعید جلیلی پس از ضبط برنامه رادیویی، گفت: باید مجموعه‌ای از مناسبات، رفتار‌ها و برنامه‌ها وجود داشته باشد که حاصل آن اصلاح اقتصاد باشد. ما برای این کار مجموعه‌ای از برنامه‌ها را تهیه کردیم
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه رادیویی، اظهار داشت: اگر دولتی می‌خواهد مصالح واقعی مردم را در نظر گیرد، باید حتماً برنامه جامعی در این باره داشته باشد.

وی بیان کرد؛ تورم باید به گونه‌ای حل شود که منجر به رکود نشود و از سوی دیگر اشتغال هم ایجاد کند. همچنین اشتغال هم باید به گونه‌ای انجام شود که مردم احساس نکنند که معطل چند کشور خارجی می‌شوند و اقتصاد مقاومتی به همین معناست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:این کار مستلزم آن است که یک برنامه جامع اقتصادی وجود داشته باشد که یک بخش آن تعامل گسترده و سازنده با کشور‌های خارجی است و شما زمانی می‌توانید اقتصاد را فعال کنید که بتوانید تبادلات اقتصادی جدی داشته باشید.

جلیلی ادامه داد: اگر دشمنان از اهرم فشار اقتصادی علیه ما استفاده می‌کنند، ما باید اهرم فشار را برای همیشه بی اثر کنیم. نباید اینگونه باشد که آنان برای مقطعی بگویند که اگر شما فلان کار را انجام دهید، ما هم ۱۲۰ روز فلان فشار را اعمال نخواهیم کرد که اگر این چنین شود، بعد از ۱۲۰ روز دوباره اقتصاد ما شرطی می‌شود.

وی گفت: بر این اساس باید مجموعه‌ای از مناسبات، رفتار‌ها و برنامه‌ها وجود داشته باشد که حاصل آن اصلاح اقتصاد باشد. ما برای این کار مجموعه‌ای از برنامه‌ها را تهیه کردیم که حاصلش این است که نه تنها کشور اداره می‌شود، بلکه کشور جهش هم پیدا می‌کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: البته لازمه این کار یک جهاد بزرگ همگانی است و قبل از همه مسئولان باید در این زمینه پیشگام باشند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  •  جلیلی: برای اصلاح اقتصاد برنامه داریم
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت