X
تاریخ انتشار: یکشنبه 01 مرداد 1402 - 10:37
کد خبر: 20865
جوگیر نشوید و اطلاعات تجارت نفتی را بیرون ندهید
 

جوگیر نشوید و اطلاعات تجارت نفتی را بیرون ندهید

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با استناد به سخنان وزیر نفت گفت: در دولت سیزدهم ما هم نفت خود را فروخته و هم درآمدهای آن به کشور برمی‌گردد اما لازم است که در تجارت نفتی خود رمزگذاری داشته و اطلاعات آن فاش نشود.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ فریدون عباسی؛ درباره آمارها از رشد فروش نفت و بازگشت درآمدهای نفتی به کشور در دولت سیزدهم، بیان کرد: از زبان وزیر نفت زیاد شنیدیم که می گویند ما نفت خود را می فروشیم و پول آن نیز به کشور برمی‌گردد.

وی گفت: ما دسترسی به اطلاعات اصلی و جزئیات اطلاعات فروش روزانه، ماهانه و سالانه نداریم. ممکن است اگر بنده سوال کنم جزئیات را به من بدهند اما اینکه چه میزان نفت و از چه راه هایی را می فروشیم، رسانه‌ای نمی‌کنیم.

نماینده مردم کازرون در ادامه اظهار کرد: ما باید در تجارت بین المللی خود و به خصوص فروش نفت که تحریم هستیم رمزگذاری داشته باشیم، کسی هم نباید بتواند این رمز را بشکند. اینکه آیا پول فروش نفت به کشور برگردانده می شود و از چه راهی، باز باید محرمانه بماند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: یک راه منطقی تجارت، تهاتر بین کشورها است ولی چقدر از پول فروش نفت را توانسته‌ایم نقد بیاوریم و از چه طریقی نیز این پول را توسط بانک ها جابجا کردیم، مواردی است که اتفاق افتاده اما درایت و سیاست کشور ایجاب می کند که این جزئیات رسانه ای نشود و در رسانه‌ها منتشر شود.

عباسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت با رعایت مصالح کشور و امنیت تجاری فروش نفت را پیش می برد، تصریح کرد: ما نیز به حرف وزیر استناد و تایید می کنیم که هم نفت خود را فروخته و هم توانسته‌ایم پول آن را بیاوریم و هم تهاتر کالا انجام دهیم. بنده نیز توصیه می کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • جوگیر نشوید و اطلاعات تجارت نفتی را بیرون ندهید
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت