X
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 فروردین 1400 - 10:59
کد خبر: 14842
درخواست مجدد نتانیاهو از رهبران احزاب راستگرا برای تشکیل دولت
 

درخواست مجدد نتانیاهو از رهبران احزاب راستگرا برای تشکیل دولت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر از رهبران احزاب راستگرای "یمینا" و "امیدنو" خواست تا به منظور تشکیل دولت جدید این رژیم به وی بپیوندند.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی،  بنیامین نتانیاهو ، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب بار دیگر خواستار پیوستن نفتالی بنت و گدعون ساعر، رهبران احزاب راستگرای یمینا و امید نو برای تشکیل یک دولت راستگرای "قدرتمند" شد.

 وی در ویدئویی که در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، هشدار داد که گزینه‌های مقابل احزاب راستگرا محدود و روشن است؛ یا یک دولت چپگرا به رهبری یائیر لاپید با احزاب "کارگر" و "مرتس" و حمایت دیگران تشکیل خواهد شد یا یک دولت راستگرای "قوی".

پیش از این هم بنیامین نتانیاهو از رهبران احزاب "یمینا"، "صهیونیسم دینی" و "امید نو" خواسته بود برای تشکیل دولتی راست‌گرا و "قدرتمند" به او بپیوندند. وی گفته بود: اسرائیل برای این که سال‌های آتی برای مقابله با چالش‌ها به فعالیت خود ادامه بدهد، به دولتی راست‌گرا نیاز دارد. می‌توان چنین دولتی را در مدت زمان بسیار کوتاه تشکیل داد.

نتانیاهو همچنین در تازه‌ترین اظهارات خود از نفتالی بنت خواسته که از پیشنهاد لیکود در مورد تشکیل کمیته تنظیم قوانین کنست، که قرار است رای گیری در مورد آن امروز دوشنبه برگزار شود، حمایت کند.

پیشتر منابع اسرائیلی گفته بودند که بنت از احزاب مخالف حمایت خواهد کرد.

از سوی دیگر یائیر لاپید، رهبر حزب "یش عتید" در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که انتظار می‌رود در صورت عدم موفقیت نتانیاهو در تشکیل دولت در مهلت زمانی که به وی اعطا شده، روون ریولین، رئیس این رژیم وی را برای تشکیل دولت مامور کند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • درخواست مجدد نتانیاهو از رهبران احزاب راستگرا برای تشکیل دولت
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت