X
تاریخ انتشار: یکشنبه 06 خرداد 1403 - 02:34
کد خبر: 23111
دلسوزی و تلاش مجاهدانه برای کشور از خصوصیات بارز رئیس‌جمهور فقید بود
 

دلسوزی و تلاش مجاهدانه برای کشور از خصوصیات بارز رئیس‌جمهور فقید بود

در پی حادثه جانکاه شهادت رئیس جمهور کشورمان مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در نمازخانه هلدینگ صباانرژی برگزار شد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی)؛ مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور فقید خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهان با حضور دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) و معاونین، مدیران و کارکنان در نمازخانه این هلدینگ برگزار شد.

 درپی شهادت جانکاه رئیس جمهور ملت شریف ایران خادم الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز مراسم سوگواری یاد و خاطره این شهید راه خدمت به مردم و همراهان ایشان با حضور دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و معاونین، مدیران و کارکنان در نمازخانه این هلدینگ برگزار شد.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در این آیین با تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان گفت: شهیدآیت الله رئیسی الگویی بود برای سایر دولتمردان کشور، ایشان حتی وقت استراحت خود را با دلسوزی کامل برای کشور صرف می کرد و تمام دغدغه اش حل مشکلات مردم بود و میان مردم هم به عنوان سید مظلومان و محرومان شهرت داشت.

علیرضا زمان‌پور گفت: در مدتی که شهید رئیسی زمامدار دولت بودند این فرهنگ را نهادینه کردند که دولتمردان باید دلسوز باشند و برای ساختن کشور راهی جز تلاش و دلسوزی وجود ندارد که در عمل این دو خصوصیت را در این شهید بزرگوار دیدیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاسی از رئیس جمهور فقید گفت: اگرچه پذیرش این اتفاق دشوار است، اما خللی در امور کشور ایجاد نخواهد شد و باید محکم تر از گذشته پای کار بایستیم و اجازه ندهیم دشمنان نظام به خواسته های پلید خود برسند.

در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت پیش از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، یک جز قرآن کریم با نیت هدیه به ارواح مقدس شهدا توسط مدیران و کارکنان هلدینگ صباانرژی تلاوت شد.

آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان به همراه آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی رییس یگان حفاظت رئیس‌جمهور دیگر همراهان بر اثر سانحه سقوط بالگرد در منطقه کوهستانی شهرستان ورزقان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • دلسوزی و تلاش مجاهدانه برای کشور از خصوصیات بارز رئیس‌جمهور فقید بود
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت