اقتصادبازرگانی،بیت کوین،دلار،نرخ آینده،
X
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 03:46
کد خبر: 8839
دو پیش‌بینی برای نرخ آینده بیت‌کوین/بیت‌کوین در کانال 10 هزار دلار ماندگار می‌شود؟
در آینده نزدیک مشخص خواهد شد:
 

دو پیش‌بینی برای نرخ آینده بیت‌کوین/بیت‌کوین در کانال 10 هزار دلار ماندگار می‌شود؟

با توجه به ورود نرخ بیت‌کوین به کانال ۹هزار دلار در روزهای اخیر، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که احتمال رسیدن مجدد این ارز دیجیتالی محبوب به کانال ۱۰هزار دلاری وجود دارد.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصادبازرگانی،تحلیل‌گران ارزهای دیجیتالی معتقدند که نرخ بیت‌کوین پس از یک تقویت کوتاه مدت، به دنبال الگوهای فنی کلیدی، به سمت ۹هزار و ۸۰۰ دلار حرکت می‌کند.

گفتنی است که نرخ بیت کوین به دنبال سقوط از کانال ۹هزار و ۹۰۰ دلاری، در تاریخ ۱۵مه، به ۹هزار و ۱۰۰ دلار کاهش یافت. معامله‌گران در کوتاه مدت، همچنان صعود دیگری را به کانال ۱۰هزار دلاری، یا حداقل سطح پشتیبانی ۹هزار و ۸۰۰دلار پیش‌بینی می‌کنند. معامله‌گران برتر انتظار دارند که بیت‌کوین پس از نشان دادن یک الگوی فنی ماندگار، به نرخ ۹هزار و ۸۰۰ دلار افزایش یابد.

در ۳۶ ساعت گذشته، نرخ این رمزارز مشهور، از ۹هزار و ۹۷۰ دلار به ۹هزار و ۱۰۰دلار کاهش یافت و تقریبا هیچ تلاشی برای بهبود چشمگیری وجود نداشت. این مسئله باعث هدایت بیت‌کوین به یک روند نزولی شد.

اما این پول دیجیتالی در تاریخ ۱۶مه، روند جبران شکست خود را آغاز کرد و با بازگشت به کانال ۹هزار و ۲۰۰دلار، منطقه پشتیبانی امنی را برای روند صعودی به سمت نرخ سطح پشتیبانی آن در مدت زمان نزدیک رقم زد.

سوال دیگری که وجود دارد این است که نرخ بیت‌کوین شاهد ادامه روند صعودی به بالای ۱۰هزار دلار خواهد بود یا خیر. حتی اگر ارزش این رمزارز به ۹هزار و ۸۰۰ دلار برسد، دو سناریو وجود خواهد داشت که هم روند نزولی و هم روند صعودی را به یک اندازه محتمل می‌کند.

سناریوی روند نزولی و صعودی برای بیت‌کوین

اگر نرخ بیت‌کوین به ۹هزار و ۸۰۰دلار افزایش یابد و به همان روشی که از نرخ ۹هزار و ۹۷۰دلار به شدت سقوط کرد رد کند، در سه بازه متوالی، از سطح آسیب‌پذیر خواهد گذشت.

به عبارتی ساده‌تر، به دنبال گذشتن از نرخ ۱۰هزار و ۸۵دلار و ۹هزار و ۹۷۰دلار، در نرخ ۹هزار و ۸۰۰دلار، یک منطقه مقاومت چندساله در مدت زمانی کوتاه را نشان می‌دهد.

در پیش‌بینی روند نزولی آن، اگر بیت‌کوین کانال ۹هزار و ۸۰۰ دلاری را رد کند، سطوح پشتیبانی ۶هزار و ۸۰۰ دلار، ۷هزار و ۱۰۰دلار، ۷هزار و ۷۰۰دلار و ۸هزار و ۱۰۰دلار انتظار می‌رود.

خوش‌بینانه‌ترین سناریو، اصلاح نرخ ۹هزار و ۸۰۰دلاری این رمزارز و با قدرت پیش رفتن به سمت بالای ۱۰هزار دلار است. افزایش مداوم بیرون کشیدن بیت‌کوین از بازار، ممکن است سناریوی صعودی نرخ آن را در میان مدت تقویت کند.

با توجه به اطلاعات ارائه شده مشاهده می‌شود که توازن مبادلات از زمان سقوط نرخ بیت‌کوین به ۳هزار و ۶۰۰ دلار در تاریخ ۱۳مارس، حدود ۳میلیارد دلار کاهش یافته است.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • دو پیش‌بینی برای نرخ آینده بیت‌کوین/بیت‌کوین در کانال 10 هزار دلار ماندگار می‌شود؟
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت