X
تاریخ انتشار: دوشنبه 14 تیر 1400 - 05:11
کد خبر: 15289
دولت آینده در برابر چالش های بزرگی قرار دارد
 

دولت آینده در برابر چالش های بزرگی قرار دارد

رئیس‌جمهور آلمان با اشاره به اینکه دولت آینده آلمان در برابر چالش‌های بزرگی قرار دارد، از احزاب مختلف خواست از نبردهای کثیف در دوران مبارزات انتخاباتی بپرهیزند.
نظر سنجی: Article Rating

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ "فرانک والتر اشتاین مایر"، رئیس جمهور آلمان در سخنانی دولت آینده آلمان را در برابر چالش های بزرگی ارزیابی کرده و تاکید کرد که همه احزاب باید به صورت مشترک مسئولیت را بر عهده گیرند و این مسئله بسیار مهم تر است که رفتار منصفانه ای با یکدیگر داشته باشند. وی درباره نبردی کثیف و لجن آلود در مبارزات انتخاباتی هشدار داد.

وی احزاب مختلف آلمان را به رفتاری متناسب و بر مبنای عقل گرایی فراخوانده و تاکید کرد که وی از این موضوع مطلع است که جو در مبارزات انتخاباتی سخت تر از اوضاع در خارج از این محیط است.

"اشتاین مایر" در این باره ابراز نگرانی کرد که نبردی کثیف در جریان مبارزت انتخاباتی شکل گیرد.

وی تاکید کرد که در این برهه زمانی من اعتقاد دارم که هنوز نقطه زمانی نرسیده که رئیس جمهور دولت فدرال آلمان علنی هشدار دهد.

وی در پاسخ به درخواستی در این باره گفت: من فکر می کنم که مردم این را درباره من می دانند. من اغلب به اندازه کافی گفته ام که پیش شرط یک دموکراسی کارا این است که اشخاص از اعتدال و تعقل استفاده کنند و این مسئله در مبارزات انتخاباتی هم اعمال می شود.

به اعتقاد اشتاین مایر دولت آینده آلمان در برابر چالش های بزرگی قرار دارد. وی با نگاهی به عواقب بحران کرونا، تغییرات آب و هوایی و مسئله دیجیتالی سازی گفت: این چیزی است که به سمت ما می آید و من کاملا اعتقاد دارم که همه با هم در حال حاضر آن را دست کم می گیریم. کسانی که بعد از انتخابات سپتامبر مسئولیت دولت را بر عهده می گیرند باید شهامت زیادی داشته باشند.

در حالی که در بدنه حزب دموکرات مسیحی، "مارکوس زودر"، رئیس حزب سوسیال مسیحی از محبوبیت بیشتری برخوردار بود، رهبران و مسئولان این حزب به نامزدی آرمین لاشت برای صدر اعظمی آینده آلمان از اتحادیه احزاب متحد مسیحی رای دادند.

مقامات حزب سبز آلمان به اتفاق آراء، "آنالنا باربوک" را به عنوان نامزد صدر اعظمی آینده کشورشان از این حزب انتخاب کردند.

«"اولاف شولتز» که در حال حاضر وزیر دارایی آلمان و معاون مرکل است هم از سوی حزب سوسیال دموکرات با گرایش چپ میانه به عنوان نامزد پُست صدراعظمی این کشور معرفی شده است.

انتخابات سراسری آلمان در پاییز آینده برگزار خواهد شد و با اعلام کناره گیری مرکل، این کشور باید شاهد آغاز دوره‌ای جدید باشد.

مرکل اعلام کرده که در دور بعد نامزد صدر اعظمی آلمان نخواهد شد و بعد از چهار دور تکیه زدن بر کرسی قدرت می خواهد این سمت را تحویل شخص دیگری بدهد.

مرکل از سال 2005 به این سو، چهار دوره پیاپی صدراعظم آلمان و بیش از هر سیاستمدار دیگری در این سمت بوده است.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • دولت آینده در برابر چالش های بزرگی قرار دارد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت