X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 تیر 1402 - 12:12
کد خبر: 20843
دولت پیگیر توسعه زیرساخت‌های صنعتی کشور است
 

دولت پیگیر توسعه زیرساخت‌های صنعتی کشور است

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: به دنبال توسعه زیرساخت‌های صنعتی از جمله برق و بانک هستیم و در صورتی که این زیرساخت‌ها بهبود یابد نقش موثری در آینده صنعتی ایران خواهند داشت.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ عباس علی آبادی دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشتر مشکلات صنعتی این استان قابل حل است و کارکنان وزارت صمت مشکلات فعالان اقتصادی این استان را پس از جمع‌بندی، طبقه‌بندی کرده و راه حل‌های مناسب برای آنها پیدا خواهد شد.

وی یکی از راه حل‌های مشکلات صنعتی را ایجاد شرکت‌های کوچک و وصل کردن آنها به همدیگر دانست و اظهار داشت: در این طرح این شرکت‌های مقاوم و چابک به همدیگر وصل می‌شوند و می‌توانند مشکلات همدیگر را حل و فصل کنند.

علی آبادی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان گفت: مهمترین ظرفیت اقتصادی استان گردشگری است که می‌تواند صنایع زیادی را رونق دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به شرایط اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در صورت حمایت دولت قابلیت توسعه در زمینه های صنعتی و معدنی را دارد.

کریم روزبهان اظهار داشت: در صورت اختصاص ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار بخش زیادی از واحدهای راکد استان به چرخه تولید برمی گردند که برای ۹۸۰ نفر شغل ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۹۴ طرح صنعتی در شهرستان های مختلف استان در حال ساخت است گفت: در صورت بهره برداری از این واحدها بیش از ۹ هزار نفر در استان مشغول خواهند شد.

در این نشست فعالان اقتصادی به بیان مشکلات خود از جمله تسهیلات بانکی، قوانین دست و پاگیر، حمل و نقل و هزینه های تولید پرداختند.

رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد صبح روز دوشنبه وارد یاسوج شدند.

همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.
طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه بهره برداری می شود.

در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • دولت پیگیر توسعه زیرساخت‌های صنعتی کشور است
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت