X
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 مهر 1402 - 03:54
کد خبر: 22182
رشد کم‌رمق بورس در پایان معاملات امروز
 

رشد کم‌رمق بورس در پایان معاملات امروز

شاخص کل بورس در معاملات امروز با ۴۹۶ واحد افزایش به دو میلیون و یک هزار و ۹۶۰ واحد رسید.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه بازار سهام، با ۴۹۶ واحد افزایش معادل ۲ صدم درصد به دو میلیون و یک هزار و ۹۶۰ واحد رسید.

اما شاخص هم وزن با هزار و ۲۷۱ واحد کاهش معادل ۱۹ صدم درصد در محدوده ۶۷۸ هزار و ۷۴۵ واحد قرار گرفت.نماد‌های فولاد، پارسان، شستا، فارس و کچاد از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد نوری و بوعلی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نماد‌های فولاد، پارسان، شستا، فارس و کچاد از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد نوری و بوعلی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نماد‌های شستا، ثفارس، خودرو، خگستر و وبملت هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد تکاردان و سصف‌ها هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۵۱ واحد کاهش به عدد ۲۴ هزار و ۸۴۸ واحد رسید.

نماد‌های زفجر، خاور و کرمان از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد‌های دی، عالیس و بمولد از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۴۴ نماد مثبت برابر ۵۵۰ نماد منفی بود. ۴۱ صف خرید ۸۵ مقابل صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۴۹۶ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۵ میلیارد و ۶۴ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۷۰۴ میلیارد تومان دست به دست کردند.ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۹ میلیارد دلار بود.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • رشد کم‌رمق بورس در پایان معاملات امروز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت