X
تاریخ انتشار: شنبه 31 تیر 1402 - 11:27
کد خبر: 20856
زاکانی: میراث دار ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه عمرانی هستیم
 

زاکانی: میراث دار ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه عمرانی هستیم

شهردار تهران با اشاره به اینکه در این دوره مدیریتی ما میراث دار حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه فنی عمرانی هستیم، گفت: تا به امروز ۱۰ هزار میلیارد تومان آن تکمیل شده و علاوه بر آن پروژه‌های جدیدی نیز آغاز شده است.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ علیرضا زاکانی در نشست خبری خود با موضوع حوزه فنی عمرانی شهرداری تهران در قالب پویش امید و افتخار ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: سومین نشست تخصصی است که ناظر بر حوزه فنی عمرانی برگزار می‌کنیم. این حوزه مسئولیت‌های مشخصی از طراحی و توسعه ابنیه و زیرساخت‌های شهری تا نگهداشت و مقاوم سازی شهر بر عهده دارد که امیدواریم شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که به سمت نگهداشت صحیح آنچه که داریم و همچنین هدایت و کنترل مناسب پروژه‌ها حرکت کنیم.

وی افزود: حوزه فنی عمرانی به عنوان متولی عرصه اجرای پروژه‌های فرامحلی و فرامنطقه‌ای مسئولیت مستقیم دارد و در مناطق نیز بر اساس نیاز پیگیر موضوعات شهری و پروژه‌های مختلف هستیم.

شهردار تهران با اشاره به فعالیت یک سال و ۱۰ ماه و ۲۰ روزه خود در مجموعه شهرداری تهران گفت: ما میراث دار حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه فنی عمرانی هستیم که تا به امروز ۱۰ هزار میلیارد تومان آن تکمیل شده و علاوه بر آن پروژه‌های جدیدی نیز آغاز شده است.

بهره‌برداری از آزادراه شهید شوشتری تا پایان سال 

وی ادامه داد: از اهم این پروژه‌ها می‌توان به چهار مجموعه بزرگراهی بزرگ مقیاس اشاره کرد. یک آزادراه، دو بزرگراه و چهار کیلومتر مسیرهای کنار گذر بزرگراهی، آزادراه شهید شوشتری بیش از ۱۶ کیلومتر که قطعه اول آن در دست ساخت است و امیدواریم امسال به بهره برداری برسد. ویژگی‌های این آزادراه که جاده امام رضا را از بزرگراه شهید رستگاری به بزرگراه شهید یاسینی متصل می‌کند به گونه‌ای است که ۵.۵ درصد ترافیک شرق تهران و ۱.۵ درصد ترافیک کل شهر تهران را کاهش می‌دهد. این پروژه در فاز نخست ۲.۲ کیلومتر است که امسال افتتاح خواهد شد.

ادامه بزرگراه یادگار امام در یال غربی

زاکانی به ادامه بزرگراه یادگار امام در یال غربی آن اشاره کرد و افزود: بزرگراه تعطیل شده‌ای بود که با تفاهمات انجام شده با ارتش و نیروهای مسلح پادگان جی پوشیده شد که امیدواریم تا میدان فتح این بزرگراه ادامه پیدا کند و از بن بست خارج شود.

تکمیل کندروهای بزرگراه آزادگان

شهردار تهران اظهار کرد: بزرگراه شهید بروجردی نیز که از سال ۸۹ آغاز شده بود دو فاز دارد که فاز نخست آن که عمده پروژه نیز محسوب می‌شود امسال به بهره برداری می‌رسد. این در حالیست که این پروژه را با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم و در ۲۲ ماه گذشته پیشرفت خوبی حاصل شد و امسال به بهره برداری می‌رسد. از سوی دیگر تکمیل کندروهای بزرگراه آزادگان نیز به طول ۴ کیلومتر در دست اقدام است.

انتهای‌پیام/

 

 

 

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • زاکانی: میراث دار ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه عمرانی هستیم
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت