X
تاریخ انتشار: یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 12:21
کد خبر: 14967
سخنگوی ترامپ: شکست دادن "لیز چنی" اولویت اصلی است
 

سخنگوی ترامپ: شکست دادن "لیز چنی" اولویت اصلی است

سخنگوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گوید شکست دادن "لیز چنی"، نماینده جمهوری‌خواه وایومینگ در انتخابات مقدماتی میان‌دوره‌ای در سال ۲۰۲۲، هدف والای رئیس‌جمهور سابق در بحبوحه تشدید تنش‌ها بین این دو در روزهای اخیر است.
نظر سنجی: Article Rating

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، "جیسون میلر"، سخنگوی ترامپ در مصاحبه‌ای که روز شنبه منتشر شد، به واشنگتن‌پست گفت مشاوران سیاسی ترامپ، تماس با مقامات وایومینگ و صحبت درباره رقیبان اصلی بالقوه برای کرسی چنی را آغاز کرده‌اند.

میلر خاطرنشان کرد برکناری چنی تا جایی که تأییدهای اولیه پیش رود، یکی از اولویت‌های اصلی است.

واشنگتن‌پست اشاره کرد افراد مطلع از موضوع گفته‌اند ترامپ روز دوشنبه هفته گذشته با مشاوران در فلوریدا دیدار کرده تا با آن‌ها درباره تأییدهای مبارزات ۲۰۲۰ صحبت کند. این در حالی است که رئیس‌جمهور سابق آمریکا، متعهد شده فقط از یک نامزد حمایت کند تا آرا را بین رقیبان بالقوه چنی، تقسیم نکند.

گزارش‌ها از محاسبات سیاسی اخیر ترامپ در حالی به گوش می‌رسد که به قطع و یقین، جمهوری‌خواهان هفته آینده به برکناری چنی از سمتش به عنوان رئیس کنفرانس جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان، رأی خواهند داد، در حالی که تعداد فزاینده‌ای از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه نیز از "الیس استفانیک"، نماینده جمهوری‌خواه نیویورک و منتقد صریح ترامپ، حمایت می‌کنند.

از میان کسانی که از برکناری چنی پشتیبانی کرده‌اند، "استیو اسکالیز"، هماهنگ‌کننده اقلیت مجلس نمایندگان، و "کوین مک‌کارتی"، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان هستند. مک‌کارتی قبل‌تر، اوایل امسال که چنی به خاطر رأی به استیضاح ترامپ (بابت نقش در آشوب ۶ ژانویه کنگره) مورد حمله قرار گرفت، از وی دفاع کرده بود.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • سخنگوی ترامپ: شکست دادن "لیز چنی" اولویت اصلی است
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت