X
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 مرداد 1402 - 01:40
کد خبر: 20912
 ضعف زیرساخت ریلی و جاده‌ای بر تولید سنگ آهن تاثیری ندارد
 

ضعف زیرساخت ریلی و جاده‌ای بر تولید سنگ آهن تاثیری ندارد

در پی انتشار خبری با عنوان « ضعف زیرساخت حمل و نقل ریلی و جاده‌ای مانع تولید سنگ آهن در معادن سنگ آهن خواف» در روزهای اخیر و با علم به حسن نیت خبرگزاری‌ها ، موارد ذیل جهت اطلاع و اقدام لازم به حضور ارائه می‌گردد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و فولادی سنگان؛ در پی انتشار خبری با عنوان « ضعف زیرساخت حمل و نقل ریلی و جاده ای مانع تولید سنگ آهن در معادن سنگ آهن خواف» در روزهای اخیر و با علم به حسن نیت خبرگزاری‌ها ، موارد ذیل جهت اطلاع و اقدام لازم به حضور ارائه می‌گردد.

۱- نقل قولی با عنوان «ضعف زیرساخت حمل و نقل ریلی و جاده ای مانع تولید سنگ آهن در معادن سنگ آهن خواف» از سوی مدیرعامل محترم شرکت مطرح نشده است.
۲- از آنجا که فلسفه وجودی شرکت تولید کنسانتره و گندله سنگ آهن می باشد، لذا تولید سنگ آهن در حیطه وظایف این شرکت نمی باشد و هرگونه نقل قول در خصوص تاثیر ضعف زیرساخت ریلی و جاده ای بر تولید سنگ آهن،از سوی مدیرعامل محترم شرکت فاقد اعتبار بوده و مورد تأیید نمی باشد.

۳- تیتر انتخابی اصولا ارتباطی با ماهیت متن ندارد و‌ به نظر می رسد اشتباه سهوی منجر به انتخاب چنین عنوانی گردیده است.

شایان ذکر است، به دلیل عدم هماهنگی و توجه لازم در انتخاب تیتر، هیچگونه مسئولیتی در قبال این امر متوجه فولاد سنگان نیست و انتظار می رود به منظور رعایت اخلاق حرفه ای رسانه و جلوگیری از هرگونه سوءبرداشت از خبر مذکور، نسبت به انتشار جوابیه واحد روابط عمومی فولاد سنگان و اصلاح خبر مذکور اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  •  ضعف زیرساخت ریلی و جاده‌ای بر تولید سنگ آهن تاثیری ندارد
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت