X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 تیر 1401 - 12:34
کد خبر: 18295
عبور از اوج مصرف برق تابستانی فقط با همکاری مشترکان میسر است
 

عبور از اوج مصرف برق تابستانی فقط با همکاری مشترکان میسر است

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و مشترکین شرکت توانیر گفت: عبور از اوج بار مصرف برق فصل تابستان فقط با مدیریت مصرف از سوی مشترکان بخشهای صنعتی، کشاورزی و خانگی ممکن است.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ عبدالامیر یاقوتی روز چهارشنبه در نشست ارزیابی اقدامات گذر از پیک بار سال جاری شرکت توزیع برق استان سمنان ضمن تایید تلاش های این شرکت در زمینه اقدامات صورت گرفته برای عبور از اوج بار گفت: هماهنگی های مناسبی که با مشترکان صنعتی، کشاورزی و ادارات انجام شده، موجب شد تا ناترازی وضعیت تولید و مصرف به نحو شایسته ای تا به حال مدیریت شود.

 وی اظهار امیدواری کرد: با ادامه این روند، پیک بار تابستان امسال با موفقیت طی شود.

یاقوتی بیان کرد: زیرساخت های ایجاد شده، ساختار جدید و پیشبرد امور با امکاناتی که مهیا شده، موجب شد تا در حوزه کنتورهای فهام و هوشمندسازی از خیلی کشورها پیشرفته تر عمل کنیم.

 مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و مشترکین شرکت توانیر با تاکید بر این نکته که بهره گیری از کنتورهای فهام و کنترل پذیری آنها باید با تمام ظرفیت‌ها پیگیری و استفاده شود افزود: فرصت های صرفه جویی در تعرفه های مختلف بسیار زیاد است و اهتمام مشترکان در همکاری با صنعت برق، قطعاً برآیندهای مثبتی را به همراه خواهد داشت.

۶۷ درصد برق مصرفی استان سمنان در صنعت و کشاورزی است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این نشست با تشریح وضعیت شبکه و تاسیسات توزیع برق بیان کرد: به لحاظ ترکیب مصرف و بار استان، ۶۷ درصد در بخشهای صنعتی و کشاورزی استفاده می شود.

سید محمد حسینی نژاد به وضعیت مشترکین از لحاظ میزان رویت پذیری و کنترل پذیری اشاره کرد و گفت: در مجموع ۷۰ درصد بار استان رویت پذیر و پنج درصد از مصرف استان، کنترل پذیر است.

 وی با بیان این که در راستای برنامه های پاسخگویی بار، ۶ هزار و ۱۸۱ مشترک با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقد کرده‌اند افزود: از اسفند ماه سال قبل تاکنون، نشست و مکاتبات مکاتبات متعددی با مسئولان استان، اداره صمت، صدا و سیما، نمایندگان کشاورزان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مجمع علما، شورای هماهنگی بانکها و ذینفعان انجام شد و هماهنگی لازم برای مشارکت در طرح های پاسخگویی بار صورت گرفت.

 با حضور مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و مشترکین و همچنین کارشناس نظارت بر توسعه مراکز دیسپاچینگ شرکت توانیر، اقدامات و فعالیتهای گذر از پیک بار سال ۱۴۰۱ توزیع برق استان سمنان مورد ارزیابی واقع شد.

توسط ارزیابان شرکت توانیر، سامانه های پاسخگویی و اطلاع رسانی، برنامه ریزی مدیریت بار چاه های کشاورزی، بار مناطق شهرکهای صنعتی استان، نحوه همکاری صنایع فولادی، برنامه همکاری فیدرهای اختصاصی، وضعیت مصرف ساختمان های اداری و نرم‌افزارهای حوزه مدیریت مصرف، مشترکین و دیسپاچینگ، مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • عبور از اوج مصرف برق تابستانی فقط با همکاری مشترکان میسر است
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت