X
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 مهر 1402 - 11:24
کد خبر: 22155
قانونگذار آمریکایی: حماس به سلاح‌های اهدایی آمریکا به اوکراین دست یافته است
 

قانونگذار آمریکایی: حماس به سلاح‌های اهدایی آمریکا به اوکراین دست یافته است

نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا این احتمال را که کمک‌های تسلیحاتی ارسالی واشنگتن برای اوکراین به دست نیروهای مقاومت فلسطین و حماس افتاده‌اند مطرح کرد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ «مارجری تیلور گرین»، نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در پستی در فضای مجازی نوشت، که احتمالا سلاح‌های آمریکایی که نیروهای حماس در عملیات علیه صهیونیست‌ها استفاده می‌کنند از افغانستان و اوکراین آمده‌اند.

تیلور گرین گفت، که احتمالا نیروهای جنبش حماس در عملیات اخیر طوفان الاقصی علیه مواضع دشمن صهیونیستی به تسلیحات آمریکایی دسترسی داشته و از آنها در این عملیات استفاده کرده‌اند.

این نماینده جمهوریخواه در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «باید با اسرائیل در خصوص ردیابی شماره سریال‌های هر سلاح آمریکایی که حماس علیه اسرائیل استفاده کرده همکاری کنیم. آیا این سلاح‌ها از افغانستان آمده‌اند؟ آیا از اوکراین آمده‌اند؟ به احتمال زیاد از هر دوی آنها آمده‌اند.»

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، «یان گاگین»، یک مشاور رئیس جمهوری خلق دونتسک در شرق اوکراین نیز گفت، تسلیحاتی که غربی‌ها برای کمک به اوکراین ارسال کردند، احتمالا علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته خواهند شد.

او بیان داشت: «این نسبتا عجیب است که این اسرائیل به همراه شرکایش در ناتو بودند که اخیرا همه نوع تسلیحاتی را به اوکراین دادند. مقدار زیادی از این کمک‌های نظامی توسط مقام‌ها و پرسنل ارتش اوکراین مجددا بدون اینکه هیچ نظارتی بر آنها وجود داشته باشد فروخته شده‌اند. سربازان اسرائیلی به شکل مضحکی حالا هدف گلوله‌های سلاح‌ها و تفنگ‌های خودشان که توسط ناتو به اوکراین فرستاده شد، قرار می‌گیرند.»

گاگین تصریح کرد، اینکه حماس تسلیحاتش را از کجا می‌خرد مشخص نیست، اما سازمان‌های نظامی دیگر که اعضایی در اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا دارند می توانند به تسلیحات اوکراین دست یابند.

نیروهای مقاومت فلسطین از روز گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از ۷۰۰ اسرائیلی و زخمی شدن نزدیک به دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

این عملیات موفق، به اندازه‌ای برای صهیونیستها غیر قابل باور و شوکه کننده بوده است که بسیاری از مسئولان و کارشناسان اسرائیلی از آن تحت عنوان «یازده سپتامبر اسرائیل» یاد می‌کنند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • قانونگذار آمریکایی: حماس به سلاح‌های اهدایی آمریکا به اوکراین دست یافته است
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت