X
تاریخ انتشار: شنبه 05 مرداد 1398 - 09:45
کد خبر: 2807
قاچاق خاک نداریم
 

قاچاق خاک نداریم

اعلام کرد که تاکنون گزارشی از قاچاق خاک نداشته‌ایم و همواره در این زمینه رصد و پایش می‌کنیم. در این رابطه خاکی که از جزیره هرمز استحصال و صادر می‌شود، مربوط به معادن این جزیره بوده و مصارف دارویی و رنگ‌آمیزی دارد
نظر سنجی: Article Rating

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که تاکنون گزارشی از قاچاق خاک نداشته‌ایم و همواره در این زمینه رصد و پایش می‌کنیم. در این رابطه خاکی که از جزیره هرمز استحصال و صادر می‌شود، مربوط به معادن این جزیره بوده و مصارف دارویی و رنگ‌آمیزی دارد.

قاچاق خاک یکی از مسائلی است که برخی از نمایندگان مجلس و برخی کارشناسان درباره آن صحبت کرده‌اند، اما مدیران وزارت جهاد کشاورزی همواره این موضوع را تکذیب می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادبازرگانی به نقل از ایسنا در این رابطه علی مویدی - رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز - گفت: تاکنون هیچ گزارشی درباره قاچاق خاک نداشته‌ایم و مسائلی که مطرح می‌شود، در حد شنیده‌ها و اخبار است.

وی با بیان اینکه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز موضوع قاچاق خاک را همواره پیگیری کرده و از این به بعد نیز آن را در دستور کار قرار می‌دهد، افزود: این مسئله اهمیت زیادی دارد اما قاچاق خاک موضوعیتی ندارد و به نظر نمی‌رسد چندان جذابیتی داشته باشد، چرا که کالاهای دیگر بسیارند که زمینه قاچاق آنها فراهم است و معمولاً قاچاقچیان به آن سمت و سو می‌روند.

مویدی ادامه داد: اما ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز این موضوع را همواره رصد خواهد کرد تا کسی نتواند سرمایه‌های این کشور را به تاراج ببرد.

وی تصریح کرد: در این رابطه خاکی که از جزیره هرمز استحصال و صادر می‌شود، کاملاً رسمی و قانونی است و خاکی نیست که از منابع پایه کشور خارج شده باشد؛ چرا که این خاک از معادن جزیره هرمز برای مصارف دارویی و رنگ‌آمیزی استحصال شده و صادر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • قاچاق خاک نداریم
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت