X
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آبان 1400 - 09:18
کد خبر: 16929
لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی برای ایجاد تحول در راه‌آهن
 

لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی برای ایجاد تحول در راه‌آهن

مدیرعامل راه‌آهن در دیدار با مدیران مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن، توجه مناسب به سلامت و رفاه نیروی انسانی را از الزامات و رویکردهای بسیار مهم جهت تحول در راه‌آهن دانست.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در این دیدار که در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد، بیان داشت: تخصیص منابع و توزیع مناسب آن همراه با برنامه‌ریزی و اقدامات لازم، از مهم‌ترین راهبردهای ما در راستای استقرار بهتر نظام مدیریت بهره‌وری به خصوص در حوزه نیروی انسانی است.

صالحی تاکید کرد: حمل‌ونقل، اساس تحرک اقتصادی یک کشور است که اهمیت آن قابل چشم‌پوشی نیست و توجه به نیروی انسانی از مهم‌ترین مولفه‌های آن است. لذا با توجه مناسب به نیروی انسانی می‌توانیم از بسیاری از مشکلاتی که امروز در مسیر داریم، عبور کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم حفظ سلامت مجموعه کارکنان به ویژه کارکنانی که در محیط های عملیاتی کار می‌کنند تصریح کرد: وظیفه ما بهبود و ارتقاء رفاه خانواده بزرگ راه آهن است و اگر به نیروی انسانی توجه نداشته باشیم چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم که با اطمینان خاطر و بهره‌وری مناسب به فعالیت‌های خود بپردازند.

مدیرعامل راه آهن ادامه داد: ورزش در سلامت و روحیه کارکنان اهمیت بالایی دارد و باید تلاش کرد که ظرفیت‌های مختلف ورزشی را متناسب با امکانات راه آهن فعال کرد.

وی در خصوص برنامه‌های سلامت و رفاه کارکنان به تشکیل جلساتی در هفته‌های آتی برای بررسی وضعیت حاضر و ظرفیت‌های موجود جهت ارتقاء این برنامه‌ها اشاره کرد.

در ادامه این نشست، مدیران مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع، به معرفی فعالیت‌ها و گفتگوی صمیمی با مدیرعامل راه‌آهن پرداختند.

انتهای‌پیام/

 

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی برای ایجاد تحول در راه‌آهن
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت