X
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 تیر 1402 - 09:49
کد خبر: 20755
 لزوم پرداخت حق‌السهم پتروشیمی‌ها برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی
 

لزوم پرداخت حق‌السهم پتروشیمی‌ها برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی

مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت های پتروشیمی باید حق‌السهم مصوب شده برای مسئولیت های اجتماعی را در موعد مقرر پرداخت کنند.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از نیپنا ، محسن عوضدخت مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت های پتروشیمی اظهار کرد: شرکت های پتروشیمی باید سهم مصوب خود را برای ایفای مسئولیت های اجتماعی پرداخت کنند تا تعهد های ایجاد شده در موعد مقرر محقق شود.

وی افزود:با همکاری شورای راهبردی در مناطق عسلویه و ماهشهر برنامه های پیش بینی شده در مسیر تحقق مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی ها را با تشکیل کارگروه های تخصصی می توان اجرایی کرد تا جوامع پیرامونی از خدمات مصوب شده بهره مند شوند.

وی بیان کرد: 7 کارگروه اجتماعی ، اقتصادی ، محیط زیست،منابع انسانی،مالی ، رسانه و فرهنگی مذهبی در دبیرخانه مسئئولیت اجتماعی تشکیل شده است و تلاش داریم تا به صورت هدفمند فعالیت های مسئولیت اجتماعی را تحقق بخشیم.

عوضدخت ادامه داد: افزون بر ماهشهر و عسلویه بزودی در مناطق غرب و شمال غرب، مرکز و شرق و همچنین مکران شورای راهبردی تشکیل خواهد شد تا با هم افزایی بیشتر به سوی یکپارچه سازی در مسئولیت های اجتماعی حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: همگرایی و همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی می تواند منجر به تامین مالی به موقع طرح های مصوب شده در شوراهای راهبردی شود و درخواست داریم تا شرکت ها به تعهد های خود پایبند باشند.

سی‌ودومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران‌عامل هلدینگ‌ها و شرکت های پتروشیمی از روز دوشنبه (پنجم تیرماه) به مدت دو روز از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  •  لزوم پرداخت حق‌السهم پتروشیمی‌ها برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت