X
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 28 اردیبهشت 1400 - 02:38
کد خبر: 15005
 مدیرعامل راه آهن: روابط عمومی کنشگر و فعال، جریان سالم ارتباطی را رقم می زند / بهبود مستمر فعالیت ها در گرو بازمهندسی ارتباطات و توسعه ارتباطات شبکه ای
 

مدیرعامل راه آهن: روابط عمومی کنشگر و فعال، جریان سالم ارتباطی را رقم می زند / بهبود مستمر فعالیت ها در گرو بازمهندسی ارتباطات و توسعه ارتباطات شبکه ای

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشست صمیمی مدیرعامل راه آهن با مدیران و کارشناسان روابط عمومی ستاد و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.
نظر سنجی: Article Rating

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن قدردانی از زحمات همکاران در روابط عمومی ستاد و مناطق گفت: حوزه روابط عمومی و ارتباطات از مشاغل سختی است که نتایج شیرینی به دنبال دارد و همکاران فعال دراین حوزه، پل ارتباطی بین ذی نفعان و دستگاه در خارج از مجموعه و مسئولین و همکاران در داخل مجموعه هستند.

مدیرعامل راه آهن ادامه داد: روابط عمومی اصلی ترین بخش و روح یک سازمان است و اصلاح و پیشرفت یک مجموعه مدیون روابط عمومی است. اگر روابط عمومی یک سازمان، براساس اصول حرکت کرده و افراد شایسته و متخصص در این حوزه فعال باشند، با تحلیل، آسیب شناسی و بیان دو سویه مسائل، موجب بهبود مستمر فعالیت ها می شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند بازمهندسی ارتباطات هستیم افزود: روابط عمومی با بیان دستاوردها و فعالیت های بخش های مختلف یک سازمان، نقش مهمی در انعکاس خدمات و زحمات یک مجموعه و شناسایی جایگاه سازمان در جامعه دارد.

رسولی با تاکید بر توسعه ارتباطات شبکه ای و مسئولیت مداری خاطرنشان کرد: روابط عمومی بخش مهم هر مجموعه و جز لاینفک مدیریت هر سازمان است و اعتبار روابط عمومی هر سازمان نشان دهنده اعتبار آن سازمان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی گفت: تفکر، توان و اراده موجب رقم خوردن اتفاقات مهم در سازمان می شود و شرط موفقیت در هر کاری، اعتقاد، عشق و علاقه به آن کار است.

وی با اشاره به پشتوانه عظیم روابط عمومی در ستاد و مناطق راه آهن تاکید کرد: روابط عمومی جای کسانی است که به آن علاقه و اعتقاد داشته باشند. روابط عمومی بایستی با شناسایی دقیق ذی نفعان و نیازهای آنها، به صورت کنشگر و فعال، ادراکات غلط را اصلاح و یک جریان سالم ارتباطی برقرار کند.

رسولی ادامه داد: امروز وضعیت راه آهن بسیار خوب است و جایگاه و منزلت آن، بالا و ارزنده است و این موضوع مسئولیت ما را افزایش می دهد. با همدلی و دقت نظر می توانیم کارهای بزرگی انجام داده و نشاط سازمانی و شأن راه آهن را بیش از گذشته کنیم.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  •  مدیرعامل راه آهن: روابط عمومی کنشگر و فعال، جریان سالم ارتباطی را رقم می زند / بهبود مستمر فعالیت ها در گرو بازمهندسی ارتباطات و توسعه ارتباطات شبکه ای
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت