X
تاریخ انتشار: شنبه 08 مهر 1402 - 02:46
کد خبر: 22131
نرخ خرید آپارتمان‌های دو خوابه در ولنجک + جدول قیمت
 

نرخ خرید آپارتمان‌های دو خوابه در ولنجک + جدول قیمت

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۲ خوابه در ولنجک خواهیم‌ پرداخت.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ ولنجک یکی از محله‌های شمال تهران و شمیران است. این محله در کوهپایه‌های قله توچال و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد.افراد زیادی به دنبال خرید خانه در ولنجک هستند بنابراین برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای خرید یک خانه دو خوابه در ولنجک با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای خرید نیازمند هستید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در ولنجک را دارید، انتخاب‌های متنوعی واحد‌های دو خوابه در ولنجک پیش روی شما قرار دارد. واحد آپارتمانی ۱۲۹ متری در ولنجک درحالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ارزشی بالغ‌بر۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

با سرمایه ۲۷ میلیارد تومان می‌توانید آپارتمانی ۷ ساله در ولنجک با متراژ ۱۵۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحد دیگری در همین منطقه با سنی معادل ۶ سال و متراژ ۱۰۵ متر و ۲ اتاق خواب معادل ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی در ولنجک با متراژ ۱۴۰ متر با توجه به اینکه تنها ۲ سال از ساخت این ساختمان میگذرد و این واحد ۲ خوابه است، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۶ میلیارد تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی نوساز در ولنجک با متراژ ۱۲۸ متر درحالی که این واحد ۲ خوابه است، مبلغی بالغ‌بر ۲۸ میلیارد تومان است.همچنین برای خرید واحدی ۱۱۵ متری در ولنجک با سنی معادل ۱۰ سال و ۲ اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل ۱۸ میلیارد تومان احتیاج دارید.

لازم به ذکر است با توجه به منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت خانه‌ دو خوابه در ولنجک به‌دست می‌آورید. (قیمت‌ها به تومان است)

مسکن-ولنجک

بیشتر بخوانید

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • نرخ خرید آپارتمان‌های دو خوابه در ولنجک + جدول قیمت
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت