X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 01:53
کد خبر: 1138
ورود سامانه معاملات آنلاین پارس تریدر به بازار
 

ورود سامانه معاملات آنلاین پارس تریدر به بازار

مدیرعامل کارگزاری پارسیان از ورود سامانه معاملات آنلاین پارس تریدر کارگزاری پارسیان پس از یک سال تلاش به بازار خبر داد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازرگانی (سنا) به‌نقل از دنیای اقتصاد، مجید سوری با اشاره به اینکه این نرم‌افزار از هشت ماه گذشته قابلیت عملیاتی شدن را داشت، گفت: از آنجا که نرم‌افزار یاد‌ شده با معاملات مشتریان سر و کار دارد، به همین دلیل مراحل مختلف آن تست شد تا اگر خطایی وجود داشت، برطرف شود.

وی هدف از ارائه این نرم‌افزار جامع را بهره‌برداری از معماری‌ها و نرم‌افزارهای نوین بازار سرمایه برای مشتریان بانک پارسیان و همچنین جذب مشتریان جدید در بازار سرمایه و کارگزاری پارسیان عنوان کرد.

مدیرعامل کارگزاری پارسیان با بیان اینکه نیازسنجی بازار و شناسایی خواسته‌های مشتریان با به‌ کارگیری یک تیم متخصص داخلی صورت گرفته است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این نرم‌افزار که شامل تحلیل تکنیکال، اطلاعات مربوط به شاخص بورس و فرابورس و اخبار بازار سرمایه است، می‌توان مشتریانی را که عضو کارگزاری بانک پارسیان نیستند، جذب کرد تا با سهولت از این سامانه استفاده کنند.

سوری با اشاره به اینکه هر محصولی که در هر صنعتی تولید می‌شود، همیشه برای آن فرصت‌های بهبود وجود دارد، ادامه داد: بهترین شیوه برای بهتر شدن این نرم افزار، دریافت بازخورد مشتریان است.

ضمن اینکه این نرم‌افزار تحت وب بوده و روی دو پلت فرم «آی او اس و اندروید» ارائه شده است.

مدیرعامل کارگزاری پارسیان با تشریح اینکه این نرم‌افزار شامل یک بخش نمودار کامل تحلیل تکنیکال است، گفت: نرم‌افزار پارس تریدر نمونه شاخصی است که امکان ارائه ترید و معاملات را روی چارت تکنیکال آن برای مشتریان دارد.

سوری درخصوص نیاز کارگزاری‌ها به این گونه نرم‌افزارها گفت: در آینده همه شرکت‌های کارگزاری به این‌گونه نرم افزارها نیاز پیدا می‌کنند؛ بنابراین باید همه شرکت‌ها به شکل اختصاصی نرم‌افزارهای خاص خود را داشته باشند تا بر اساس سلیقه مشتری، نرم‌افزارهای بهتری را برای پاسخگویی به نیاز آنها طراحی کنند.

 

انتهای پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • ورود سامانه معاملات آنلاین پارس تریدر به بازار
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت