X
تاریخ انتشار: جمعه 10 آذر 1402 - 11:17
کد خبر: 22340
ورود مستقیم صنایع به طرح کاشت یک میلیارد درخت
 

ورود مستقیم صنایع به طرح کاشت یک میلیارد درخت

صاحبان صنایع با توجه به مسئولیت اجتماعی خود به طور مستقیم به طرح کاشت یک میلیارد درخت ورود می‌کنند.
نظر سنجی: Article Rating
به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در نشست با رسانه‌ها در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره فرآیند مشارکت مردمی و بخش خصوصی در طرح کاشت یک میلیارد درخت گفت: ما با صاحبان صنایع مختلف تاکنون جلساتی داشتیم و روش کار این گونه نیست که صنایع برای مشارکت در طرح کاشت یک میلیارد درخت، ریالی به این سازمان بپردازند بلکه براساس مسوولیت‌های اجتماعی خود به طور مستقیم به این طرح ورود می‌کنند.
عباسعلی نوبخت افزود: برای مثال یکی از صنایع در استان آذربایجان شرقی چهار دستگاه تراکتور و یک شرکت دیگر نیز دستگاه تولید کیسه گلدانی را به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت اهدا کرده است.
وی ادامه داد: یکی از صنایع نیز هزینه‌های تولید، هزینه ۱۰۰ میلیون نهال از یک میلیارد نهال را در مرحله تولید، کاشت و نگهداری تقبل کرده است.
رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کشور همچنین از برنامه کاشت گونه‌های مناسب در حریم ۶۰ متری جنوب دریای خزر توسط یکی از صنایع خبر داد و تصریح کرد: یکی از صنایع نیز تقبل کرده که در حریم ۶۰ متری جنوب دریای خزر که قابلیت واگذاری به هیچ پروژه‌ای را ندارد با انتخاب و کاشت گونه‌ای درست و سازگار، شرایطی را ایجاد کند که مردم از ظرفیت تفرجگاهی آن بهره‌مند شوند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما در مورد اعتبارات این سازمان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: لایحه بودجه سال آینده در حال حاضر در سطح کلان و برای وزارتخانه‌های مختلف درنظر گرفته شده و هنوز ریزاطلاعات آن و این که چه میزان اعتبار برای چه پروژه‌هایی تخصیص یافته، مشخص نیست.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • ورود مستقیم صنایع به طرح کاشت یک میلیارد درخت
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت