X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 آذر 1399 - 09:19
کد خبر: 12182
پیش‌بینی وزیر اقتصاد از آینده بورس چیست؟
 

پیش‌بینی وزیر اقتصاد از آینده بورس چیست؟

وزیر امور اقتصادی و دارایی چشم‌انداز کوتاه‌مدتی از این بازار ارائه کرد.
نظر سنجی: Article Rating

 به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی، فرهاد دژپسند اظهار کرد: با انتشار گزارشات شرکت‌ها و مشخص شدن میزان سودآوری قابل توجه بسیاری از این شرکت ها، انتظار داریم شاهد رونق هرچه بیشتر بازار باشیم. این امر درکنار زیرساخت‌های حقوقی لازم و ابزارهایی که در دو سال اخیر برای توسعه بازار طراحی شده و به اجرا در آمده است نوید بخش، بازاری بسیار جذاب است.

وی ادامه داد: ما هم تلاش خواهیم کرد برای پایداری بازار اقدامات لازم را از جمله افزایش شفافیت، ممانعت از مداخله و جلوگیری از دستکاری در بازار، در راستای حمایت از سهامداران بالاخص سهامداران خرد که مهمانان ما در این بازار هستند، به انجام برسانیم.

وزیر امور اقتصادی در ادامه بیان کرد: سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه با ریسک روبه‌رو است و به دانش مالی و دقت بسیاری نیاز دارد. مثلاً برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن نیاز است تا افراد صورت‌های مالی بنگاه‌ها، چشم‌انداز، برنامه‌ها را بررسی کرده و نسبت به بازار آتی، بازار جایگزین و ارزش جایگزینی شناخت کافی پیدا کنند.

تمامی این امور نیازمند دانش و تجربه کافی است که شاید برای همگان امکانپذیر نباشد از اینرو توصیه دارم اگر فرد خود را دارای صلاحیت و شایستگی لازم می‌داند به‌صورت مستقیم در بازار سرمایه حضور یابد در غیر اینصورت با انتخاب روش غیر مستقیم، اینگونه مسائل را به نهادهای تخصصی سپرده و نیاز خود را به رصد روزانه یا هفتگی بازار سرمایه کاهش دهد. به اینصورت فرد می‌تواند بدون درگیر شدن در موضوعات تخصصی از منافع بازار سرمایه در بلند مدت بهره برد.

انتهای‌پیام/

 

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • پیش‌بینی وزیر اقتصاد از آینده بورس چیست؟
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت