X
تاریخ انتشار: شنبه 10 شهریور 1403 - 10:42
کد خبر: 24555
پیشگوی بزرگ : کاملا هریس رئیس جمهور آمریکا می‌شود
 

پیشگوی بزرگ : کاملا هریس رئیس جمهور آمریکا می‌شود

بسیاری از پیش‌گویی‌ها درباره آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از آن است که یک زن رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد شد.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ بسیاری از پیشگویی‌ها درباره آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از آن است که یک زن رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد شد. لیلی عبداللطیف پیشگوی مشهور لبنانی- مصری که پیش از این، حادثه سقوط بالگرد شهید آیت الله رئیسی در سال جاری را پیشگویی کرده بود دوباره درباره انتخابات پیش روی آمریکا پیشگویی جدیدی کرده است.

وی گفته است که رئیس جمهور آینده آمریکا یک زن خواهد بود و اولین رئیس جمهور زن آمریکا در سال جاری انتخاب خواهد شد.  پیشگوی اعظم آمریکا: «کامالا هریس» رئیس‌جمهور آینده آمریکاستپیشگوی مشهور نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مدعی است که دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، جمهوری‌خواهان را شکست خواهند داد.

به گزارش فاکس‌نیوز، «آلن لیختمن» پیشگوی مشهور انتخابات آمریکا که از سال ۱۹۸۴ نتیجه تمام انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را درست پیش‌بینی کرده با تشریح فرمول پیش‌بینی که به آن دست یافته اعلام کرد که «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ماه نوامبر «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری‌خواه خود را شکست خواهد داد.

لیختمن که پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ و پیروزی بایدن در سال ۲۰۲۰ را به‌درستی پیش‌بینی کرده بود با تشریح فرمول «کلیدهای کاخ سفید» خود می‌گوید که پیش‌بینی‌های او حاکی از پیروزی کامالا هریس در انتخابات ۲۰۲۴ است. به گفته لیختمن کاملاً هریس هم‌اکنون از «۱۳ کلید» برای ورود به کاخ سفید ۶ کلید را در اختیار دارد؛ او تأکید می‌کند که برای پیش‌بینی دقیق هنوز به مشخص‌شدن ۴ کلید دیگر نیاز دارد، اما برای شکست دموکرات‌ها، باید خیلی اتفاق‌ها رخ دهد.  

انتهای‌پیام/

 

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • پیشگوی بزرگ : کاملا هریس رئیس جمهور آمریکا می‌شود
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb
طراحی سایت