X
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 05:38
کد خبر: 17718
کاهش قیمت 3 درصدی بیت‌کوین و 5 درصدی اتریوم
 

کاهش قیمت 3 درصدی بیت‌کوین و 5 درصدی اتریوم

بیت‌کوین امروز منفی است. قیمت وارد کانال 45000 دلار شده و آلت‌کوین‌ها هم پشت سر بیت‌کوین، با فشار فروش مواجه شده‌اند.
نظر سنجی: Article Rating

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ قیمت بیت‌کوین امروز با افت حدود 3 درصدی به حدود 45300 دلار رسیده است. بازدهی هفتگی بیت‌کوین هم منفی 4 درصد است.

طی شبانه روز گذشته بیش از 35 میلیارد دلار معامله در بیت کوین انجام شده و ارزش بازار هم عدد 861 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

تیم تجزیه و تحلیل سانتیمنت که از منابع آماری معتبر در بازار ارزهای دیجیتال است، گزارش داده که تا 10 روز دیگر رویداد میانه هاوینگ بیت کوین رخ می دهد. هاوینگ بیت کوین به رویداد نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین گفته می شود. طبق آماری که سانتیمنت ارائه داده، معمولا هم زمان با هر میانه هاوینگ، قیمت بیت کوین افزایش می یابد و پس از آن تا زمان رسیدن هاوینگ بعدی، قیمت روند نزولی را طی می کند.

با این وجود این بار شرایط کمی متفاوت است و مشخص نیست که بیت کوین از روند گذشته خود پیروی کند یا نه چراکه در حال حاضر ارز اول بازار در روند صعودی قرار دارد و باید دید این بار واکنش بازار به این رویداد چه خواهد بود.

افت 5 درصدی اتریوم

اتریوم هم امروز منفی است؛ منفی تر از بیت کوین. ارز دوم بازار با افت 5 درصدی در حدود قیمت 3330 دلار معامله می شود.

اما ارزش معاملات اتریوم بالاست و طی شبانه روز گذشته بیش از 21 میلیارد دلار معامله در این ارز انجام شده. ارزش بازار اتریوم هم به 402 میلیارد دلار رسیده است.

مایکل ون دی پوپ، یکی از تحلیلگران برجسته بازار ارزهای دیجیتال در تحلیلی که اخیرا منتشر کرده، نوشته که اتریوم برای یک کف عمیق تر آماده است چراکه واگرایی های نزولی در آن مشاهده می شود.

همه آلت‌کوین‌ها افت کردند به جز دوج کوین

پدیده امروز آلت کوین ها، دوج‌کوین است. در شرایطی که تمام آلت کوین های موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار منفی هستند و افت کرده‌اند، دوج‌کوین امروز 3.5 درصد رشد کرده و تنها ارز مثبت در این فهرست است.

در میان نمادهای منفی هم تورچین با افت 12 درصدی، بیشترین کاهش قیمت را داشته. تزوس و ویوز هم با افت 8 درصدی همراه بوده اند و اینترنت کامپیوتر، Aave، وی چین، اتریوم کلاسیک و الگورند هم افت 7 درصدی را نمایش می دهند.

در مقیاس هفتگی هم عملکرد اکثر ارزهای دیجیتال منفی است. به جز نیر پروتکل، سولانا، دوج کوین، ترا، فانتوم، مونرو و BNB سایر ارزهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار در مقیاس هفتگی با افت روبرو شده اند. بیشترین افت هم مربوط به ویوز با کاهش قیمت 41 درصدی است. پس از آن، تورچین و ApeCoin با کاهش قیمت 17 درصدی، در رده های بعدی هستند.

کاهش بیش از 3 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با کاهش 3.7 درصدی به 2.08 تریلیون دلار رسیده است. البته ارزش معاملات رشد کرده و با 11 درصد افزایش نسبت به دیروز، عدد 116 میلیارد دلار را نشان می دهد.

ارزش معاملات دیفای هم 14 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم 97 میلیارد دلار معامله شده‌اند.

انتهای‌پیام/

نظر سنجی
اشتراک گذاری
تصاویر
  • کاهش قیمت 3 درصدی بیت‌کوین و 5 درصدی اتریوم
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

 
  • banner
  • pegah1
  • famran
  • Untitled-24
  • bank-sh
  • _D8_A7_D8_AA_D8_A7_D9_82_20_D8_A8_D8_A7_D8_B2_D8_B1_DA_AF_D8_A7_D9_86_DB_8C_20_D8_A7_D9_84_D8_A8_D8_B1_D8_B2
  • ezweb1
طراحی سایت