کسب رتبه اول در بخش های خلاقیت و صفحه آرایی توسط روابط عمومی راه آهن
پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی صبح امروز چهارشنبه ۳ دیماه با اهدای تندیس و جوایز به روابط عمومیهای برتر، به کار خود پایان داد.
نظر سنجی:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جشنواره، روابط عمومی شرکت راه آهن موفق به کسب رتبه اول مشترک در بخش های خلاقیت و صفحه آرایی، رتبه دوم در قسمت های ادبیات (مستندسازی) ،کلیپ، تیزر و رتبه دوم مشترک در بخش فیلم های مستند و رتبه سوم (مشترک) در بخش برنامه های ویدئویی کوتاه شد.
روابط عمومی شرکت راه آهن همچنین در بخش های پوستر و نحوه ارایه آثار، از سوی پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی شایسته تقدیر اعلام شد.
این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد.
پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در ۱۰بخش ادبیات (مستندسازی - داستانسرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (کتاب - نشریه داخلی - بروشور- ویژه نامه)، هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر - اینفوگرافی - عکس- کاریکاتور)، رسانههای دیداری و شنیداری (فیلمهای مستند- تیزر- کلیپ- انیمیشن- موشنگرافیک- برنامههای ویدیوئی کوتاه)، رسانههای دیجیتالی (وبسایت- مولتیمدیا- شبکهها و رسانههای اجتماعی)، تبلیغات (تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانههای درون و برونسازمانی)، کارشناس برتر انتشارات روابطعمومی و نحوه ارائه آثار در دو قالب چاپی و الکترونیکی برگزار شد.
انتهایپیام/