کمر فروشگاههای آنلاین پوشاک شکست
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک می گوید فروش آنلاین پوشاک به صفر درصد نزدیک است.
نظر سنجی:
بهگزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازرگانی؛ مجید افتخاری در خصوص وضعیت بازار پوشاک، اظهار کرد: فروش پوشاک در فروشگاه و پلتفرمهای آنلاین قطع شده و از این طریق به مرز صفر درصد رسیده است.
وی افزود: میزان فروش پوشاک در فروشگاههای آفلاین و خیابانی نیز با کاهش ۷۰ درصدی روبرو بوده است، چون این فروشگاههای طی یک ماه اخیر به دلیل محدود شدن ساعت کاری و عدم خرید مصرف کنندگان مجبور بودند که مغازههای خود را زودتر ببندند.
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک گفت: فروشندگان به همین دلیل چشمانداز خوبی از بازار ندارند، به طوری که نمود این امر را میتوان در عدم مشاهده کالاهای زمستانه در این فروشگاهها رصد کرد.
انتهایپیام/